۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۴
مطالبات پرستاران پرداخت می شود
معاون اجرایی رئیس جمهور:

مطالبات پرستاران پرداخت می شود

مرتضوی، معاون رئیس جمهور گفت: همسان سازی تعرفه پرستاران از ابتدای دی ماه سال ۱۴۰۰ به عنوان مطالبات معوق در آینده نزدیک پرداخت خواهد شد.

به گزارش بازار، طی جلسه‌ای که شامگاه گذشته(شنبه) به ریاست معاون اجرایی ریاست جمهور تشکیل شد برای دو موضوع استخدام پرستاران و چگونگی تامین اعتبار تعرفه گذاری پرستاران تصمیم گیری شد.

صولت مرتضوی در حاشیه این جلسه گفت: در این نشست مصوب شد اولاً علاوه بر تامین اعتبار لازم از سوی وزارت بهداشت برای همسان سازی تعرفه‌های پرستاران که در قانون بودجه سال ۱۴۰۱ پیش بینی شده است، برای سه ماهه پایان سال ۱۴۰۰ نیز همسان سازی تعرفه‌ها انجام شود که دو سوم اعتبار لازم تامین شده و امروز مقرر شد در آینده‌ای نزدیک به عنوان مطالبات معوق پرستاران پرداخت شود.

مرتضوی درباره استخدام پرستاران جوان افزود: مقرر شد در چند گام مشکل حل شود. در ابتدا چهار هزار نفر از پرستاران بر اساس مجوز سازمان اداری و استخدامی استخدام خواهند شد و در گام بعد برای تامین نیاز پرستار در بیمارستان‌های جدید التاسیس مقرر شد سازمان اداری و استخدامی پس از بررسی لازم مجوز به کار گیری کادر درمان در بیمارستان‌های جدید را تا پایان سال ۱۴۰۱ عملیاتی و اجرایی کند.

کد خبر: ۱۴۸٬۲۵۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha