۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۲
فروش فوق العاده ۵ محصول ایران‌ خودرو
از فردا آغاز می شود؛

فروش فوق العاده ۵ محصول ایران‌ خودرو

گروه صنعتی ایران خودرو در سی و هفتمین فروش فوق‌العاده، ۵ محصول خود را از فردا یکشنبه (۱۱ اردیبهشت ماه) به مدت پنج روز عرضه می‌کند.

به گزارش بازار، در این طرح، پنج محصول پژو پارس سال سفارشی (ELX) با موتور XU ۷ P، پژو پارس سال سفارشی با موتور XU ۷ P، پژو پارس TU ۵، پژو ۲۰۷ اتوماتیک شش سرعته سقف قرمز (MC) با موتور TU ۵ P و پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای، به روش قرعه کشی و با موعد تحویل سه ماهه، عرضه خواهد شد.

ثبت نام در سی و هفتمین مرحله فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو و طرح فروش ویژه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت از فردا ۱۱ اردیبهشت آغاز و تا پایان روز پنج شنبه ۱۵ اردیبهشت‌ماه ادامه خواهد داشت.

متقاضیان می‌توانند در موعد مقرر با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران‌خودرو به نشانی esale.ikco.ir نسبت به ثبت نام اولیه اقدام کنند.

مراسم قرعه کشی پس از پایان مهلت ثبت‌نام، در روز شنبه ۱۷ اردیبهشت با حضور مراجع نظارتی به صورت زنده از طریق سایت رسمی ایران خودرو به نشانی ikco.ir و صفحه رسمی این شرکت در آپارات به نشانی ikco_ir پخش خواهد شد.

چنانچه در طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، تعداد متقاضیان مشمول، بیش از ظرفیت شرایط فروش باشد، تخصیص خودرو در قالب قرعه‌کشی صورت می‌پذیرد و در غیر این صورت، برای تمامی مادران مشمول که شرایط آن‌ها به تایید سازمان‌های ذیربط برسند، امکان واریز وجه میسر خواهد شد.

کد خبر: ۱۴۸٬۲۱۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha