۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۴
 ۱۲۴۶ واحد مسکن محرومان توسط ستاد فرمان امام در مازندران احداث شد
در گفتگو با بازار مطرح شد:

۱۲۴۶ واحد مسکن محرومان توسط ستاد فرمان امام در مازندران احداث شد

ساری - مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در مازندران از ساخت هزار و ۲۴۶ واحد مسکن ویژه محرومان با اعتبار چهار میلیارد تومان در استان خبر داد.

سید رضا هادیان در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: این ستاد تاکنون هزار و ۲۴۶ واحد مسکن محرومان با اعتبار چهار میلیارد تومان در استان احداث کرده است.

وی با بیان اینکه طرح های بنگاه محور در استان برای شش هزار و ۷۰۰ نفر اشتغال ایجاد کرده و ارزش سرمایه گذاری آن ۶۲ میلیارد تومان بوده است افزود: همچنین هزار و ۳۳۱ طرح سحاب یا اجتماع محور با سرمایه گذاری ۵۰ میلیارد تومان و اشتغال بیش از چهار هزار و ۸۰۰ نفر در استان اجرا شده است.

هادیان ادامه داد: ۲۷ طرح تسیهلات محور با سرمایه گذاری ۱۱ میلیارد تومانی برای ۱۶۵ نفر در استان شغل ایجاد کرده است.

وی با عنوان اینکه طرح های اجتماع محور اجرا شده است گفت: از مجموع طرح های بنگاه محور چهار پروژه در دست اجرا است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در مازندران به طرح های زیربنایی این ستاد اشاره کرد و گفت: در استان ۵۳ مدرسه با ۱۳۷ کلاس درس و با سرمایه گذاری ۳۳ میلیارد تومانی ساخته شده است، همچنین ۱۳۸ مسجد با سرمایه گذاری ۵۹ میلیارد ریال، طرح های آبرسانی، حسینیه، خانه و مرکز بهداشت به تعداد ۸۷ طرح با ۱۳ میلیارد تومان اجرا شده است.

وی با اظهار اینکه چهار هزار و ۱۷ نفر در قالب طرح  برکت مهدوی تحت پوشش ستاد قرار دارند تصریح کرد: همچنین ۴۴ هزار روستایی تحت پوشش بیمه مهدوی ستاد قرار دارند.

کد خبر: ۱٬۴۸۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha