۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۵
باوری برای اداره امور اقتصادی به دست مردم وجود ندارد؛ دولت هنوز فعال مایشاء در امور اقتصادی است
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در گفتگو با بازار:

باوری برای اداره امور اقتصادی به دست مردم وجود ندارد؛ دولت هنوز فعال مایشاء در امور اقتصادی است

قادری عضو کمیسیون برنامه بودجه مجلس گفت: باید این نگاه که هرجا دولت نتوانست امور اقتصادی را پیش ببرد، بعد از آن به سراغ بخش خصوصی برویم را از میان برداریم.

جعفر قادری در گفتگو با خبرنگار پارلمانی بازار ، با اشاره به راهکارهای رفع موانع تولید در کشور بیان داشت: اگر مسئولین باور کنند، همان‌طور که مردم در بحث های سیاسی و اجتماعی تعیین کننده هستند، باید در مباحث اقتصادی هم تعیین کننده باشند، مشکلات در بخش رفع موانع تولید حل و فصل خواهد شد.

وی تاکید کرد: اگر باوری در موضوعات اقتصادی از سوی مسئولین به مردم وجود نداشته باشد، مشکلات تکرار خواهد شد اما وقتی باور ما این نیست و هنوز دولت را فعال مایشاء در امور اقتصادی می‌دانیم مشکلات ادامه پیدا خواهد کرد.

این نماینده مجلس بیان داشت: نباید شرایط به نحوی باشد که دولت هر جا که دلش خواست به امور اقتصادی وارد شود و در آن امور دخالت کند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه دولت باید در امور اقتصادی تسهیلگری کند اظهار کرد: دولت باید بستر امور اقتصادی را فراهم کند.

قادری تاکید کرد: ما باید این نگاه که هرجا دولت نتوانست امور اقتصادی را پیش ببرد، بعد از آن به سراغ بخش خصوصی برویم را از میان برداریم. در صورتی که باید عکس این قضیه رخ دهد و دولت باید به اموری ورود کند که ضرورت آن احساس می شود یعنی اموری که بخش خصوصی نمی تواند به آن بپردازد.

این نمایندگی مجلس تصریح کرد: متاسفانه همین نگاه به امور اقتصادی و پرداختن آن از سوی دولت باعث شده که بخش خصوصی غیر فعال شود.

کد خبر: ۱۴۸٬۰۹۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha