۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۰
پیشرفت ۶۰ درصدی طرح توسعه صنایع پتروشیمی کرمانشاه
استاندار کرمانشاه خبر داد

پیشرفت ۶۰ درصدی طرح توسعه صنایع پتروشیمی کرمانشاه

کرمانشاه- استاندار کرمانشاه از حل مشکل تأمین مالی طرح توسعه‌ای شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه خبر داد و گفت: این طرح ۶٠ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری کرمانشاه، بهمن امیری مقدماظهار کرد: با حمایت دولت در اجرای مرحله دوم و تکمیل زنجیره‌های ارزش محصولات پتروشیمی کرمانشاه با رویکرد توسعه صادرات و ایجاد اشتغالزایی پایدار تسریع و تسهیل صورت می‌گیرد.

وی افزود: روند عملیات اجرایی این طرح با تکیه بر توان داخلی و خودباوری بسیار مطلوب است و مشکل تأمین مالی پروژه با تسهیلگری صورت گرفته برای پرداخت تسهیلات ارزی حل شده است.

وی افزود: تکمیل زنجیره ارزش محصولات پتروشیمی و توسعه صنایع پایین دستی به منظور ایجاد اشتغال پایدار مورد حمایت مجموعه مدیریتی استان قراردارد و حتماً در اجرای طرح تولید کریستال ملامین در بزرگترین مجموعه صنعتی غرب حمایت‌های لازم خواهد شد تا امکان بهره برداری از طرح‌های توسعه‌ای تا پایان سال ١۴٠٢ فراهم شود.

استاندار کرمانشاه در بازدید از واحدهای مختلف پتروشیمی اوره و آمونیاک، از اهتمام جدی مدیران شرکت برای تسریع در پیشرفت طرح تقدیر کرد و گفت: تاکنون برای اجرای طرح توسعه‌ای ١۶٧ میلیون یورو اعتبار هزینه شده است و با تخصیص بودجه و تأمین مالی و با توانمندهای داخلی امسال شاهد پیشرفت مطلوبی در طرح خواهیم بود.

کد خبر: ۱۴۷٬۹۹۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha