۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۱
صادرات ۹۰ میلیون دلاری کالا از بوشهر به قطر
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

صادرات ۹۰ میلیون دلاری کالا از بوشهر به قطر

بوشهر- باستین معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر از صادرات ۸۵۰هزار تن کالا به ارزش بیش از ۹۰ میلیون دلار از استان بوشهر به قطر خبر داد.

علی باستین در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: استان بوشهر نگاه ویژه‌ای به مبادلات تجاری و بازرگانی با همسایگان دارد و تلاش می‌کنیم بیشترین ارتباط تجاری را برقرار کنیم.

وی افزود: با توجه به برگزاری جام جهانی در کشور قطر در پاییز امسال، بنادر بوشهر و دیر به دلیل نزدیکی به قطر، حجم مبادلات را به این کشور حاشیه خلیج فارس افزایش داده‌اند و درآمد ارزی نیز طبیعتا بالاتر رفته است.

معاون اقتصادی استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: استان بوشهر به ۱۵ کشور همسایه، صادرات کالا انجام داده و در سال ۱۴۰۰ بیشترین صادرات به کشور قطر انجام شده است.

باستین یادآور شد: در یکسال اخیر ۸۵۰ هزار تن‌کالا از استان بوشهر به قطر صادر شده و ارزش صادرات از بوشهر به قطر بیش از ۹۰ میلیون دلار است.

معاون اقتصادی استاندار بوشهر با اشاره به شعار سال ابراز داشت: تحقق شعار سال نیازمند تلاش و فعالیت شبانه‌روزی است و ایجاد اشتغال پایدار موجبات رضایتمندی جامعه و بهبود وضعیت معیشتی مردم می‌شود.

کد خبر: ۱۴۷٬۹۰۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha