۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۵
خراسان جنوبی  رتبه اول کشور در تعیین تکلیف میوه های مازاد تنظیم بازار نوروز را کسب کرد

خراسان جنوبی رتبه اول کشور در تعیین تکلیف میوه های مازاد تنظیم بازار نوروز را کسب کرد

بیرجند- خراسان جنوبی رتبه اول کشوری در تعیین تکلیف میوه های مازاد تنظیم بازار نوروز ۱۴۰۱ را بنا بر اعلام سازمان تعاون روستایی کسب کرد.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی، روز گذشته جلسه ای چندین ساعته به منظور تعیین تکلیف میوه های تنظیم بازار نوروز ١٤٠١ در محل دفتر معاونت محترم هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی ‌و با حضور رییس سازمان جهاد کشاورزی، نماینده سازمان بازرسی، رییس سازمان حمایت از حقوق تولید کنندگان و مصرف کنندگان، معاون سازمان تعاون روستایی و سایر اعضای کمیته راهبردی میوه استان برگزار شد.

معاون اقتصادی استاندار خراسان جنوبی در این جلسه با تاکید بر نقش ارزنده و موفق جهاد کشاورزی استان در طرح تامین بازار نوروز امسال افزود: با تلاش های صورت گرفته توانستیم به عنوان استان برتر در تامین مایحتاج نوروزی معرفی شویم.

اشرفی گفت: ادامه این فعالیت ها را نیز در قالب طرح ضیافت ماه مبارک رمضان شاهد بودیم تا در بستر این تلاش ها امنیت و آرامش بازار را شاهد باشیم.

وی گفت: امروز همه دستگاه های مرتبط در تنظیم بازار استان می بایست با جهاد کشاورزی همکاری نمایند تا امنیت غذایی مردم به نحو شایسته تامین شود.

وی افزود نظام مقدس جمهوری اسلامی قدردان زحمات فرزندان خود در حوزه جنگ اقتصادی است که جهاد کشاورزی استان نقش تاثیرگذار خود را در این خصوص به انجام رسانده و خواهد گذاشت.

در ادامه پس از اعلام استعلام بهای قیمت های پیشنهادی خریداران میوه و انتخاب خریدار نهایی به عنوان بالاترین قیمت ارائه شده و پس از اخذ نظر مثبت کمیته راهبردی میوه کشور، تمام مازاد میوه های موجود در سردخانه های استان تعیین تکلیف و تحویل خریدار شد.

بنابراین استان خراسان جنوبی، عنوان اولین استان کشور در تعیین تکلیف نهایی میوه مازاد تنظیم بازار را از آن خود نمود، که این مهم مراتب قدردانی ویژه رییس سازمان تعاون روستایی ایران را در پی داشت.

رییس سازمان جهاد کشاورزی در این مورد از اقدام جهادی و همراهی بی نظیر معاونت اقتصادی استانداری و نماینده سازمان بازرسی رئیس سازمان حمایت از تولیدی کنندگان و مصرف کنندگان سازمان صمت استان در انجام این مهم به عنوان اولین استان در کشور در کنار خانواده جهاد کشاورزی استان قدردانی کرد.

کد خبر: ۱۴۷٬۷۶۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha