۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۷
 پروژه‌های مسکن ملی در زنجان از همه آیتم ها به نسبت سایر استان‌ها جلوتر است
استاندار زنجان در گفتگو با بازار:

پروژه‌های مسکن ملی در زنجان از همه آیتم ها به نسبت سایر استان‌ها جلوتر است

زنجان-استاندار زنجان گفت: حل مشکلات پیش روی واحدهای مسکن ملی زنجان نیازمند تدبیر است و با وجود همه این مشکلات پروژه‌های مسکن ملی در زنجان از همه جنبه ها و آیتم ها به نسبت سایر استان‌ها جلوتر است.

محسن افشارچی در گفتگو با خبرنگار بازار در پاسخ به اعتراض تعدادی از تجمع کنندگان در خصوص افزایش قیمت واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در استان زنجان،گفت: ما در برابر عملکرد دستگاه‌های اجرایی این پروژه پاسخگو باید باشیم و شهروندان مطمئن باشند پاس کاری در کار نیست.

وی با بیان اینکه اثر تورم روی قیمت‌ تمام‌شده واحدها در اختیار استان زنجان نیست،اظهار داشت: پارامترهای موثر بر تورم در اختیار هیچ دستگاهی نیست که بتواند آن را کنترل کند.

استاندار زنجان با بیان اینکه حل مشکلات پیش روی واحدهای مسکن ملی زنجان نیازمند تدبیر است، تاکید کرد: با وجود همه این مشکلات پروژه‌های مسکن ملی در زنجان از همه جنبه ها و آیتم ها به نسبت سایر استان‌ها جلوتر است و پیشتاز است.

افشارجی تاکید کرد: تورم در کشور را به عینه همه می بینیم و این استان در تولید مسکن عملکرد خوبی دارد و نشان هم می‌دهم و پیشرفت فیزیکی پروژه ها گواه این موضوع است.

کد خبر: ۱۴۷٬۷۵۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha