۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۷:۱۸
ریزش شدید قیمت آلگوراند| سقوط قیمت تا کجا ادامه خواهد داشت؟
تحلیل بازار رمزارزها؛

ریزش شدید قیمت آلگوراند| سقوط قیمت تا کجا ادامه خواهد داشت؟

علیرغم پیشرفت های بزرگ و مهم انجام شده در بلاکچین آلگوراند، قیمت توکن ALGO همچنان رو به ریزش بوده و اکنون در سطح حمایتی حیاتی قرار دارد.

به گزارش بازار، با کاهش تقاضا برای ارز دیجیتال آلگوراند در بازار، قیمت این ارز اکنون نزدیک به پایین‌ترین سطح خود از فوریه ۲۰۲۱ کاهش یافته است. اکنون ALGO به عنوان توکن اصلی شبکه آلگووراند، با قیمت ۰.۶۷۱۷ دلار معامله می شود که این قیمت حدود ۷۶ درصد کمتر از بالاترین سطح قیمت آن در سال ۲۰۲۱ است.

با این حال، از آنجایی که قیمت چندین بار به سمت نقطه زیر این حمایت حرکت کرده، حفظ حمایت فعلی برای جلوگیری از ریزش و اصلاح بیشتر بازار بسیار مهم است. ارزش بازار آلگوراند حدود ۴.۴ میلیارد دلار است.

آالگوراند با حجم بازار حدود ۴.۴ میلیارد دلار، یکی از چندین قاتل اتریوم محسوب می شود. یکی از مهمترین ویژگی های آلگوراند این است که این شبکه بر لزوم جلوگیری از تغییرات آب و هوایی و گرمایش کره زمین تاکید دارد.

هر کربنی که در پلتفرم تولید می شود با استفاده از فناوری بلاک چین به چرخه سوخت باز میگردد که برای این کار از ClimateTrade استفاده می کند، شبکه ای که با استفاده از بلاکچین آلگوراند ساخته شده تا انحرافات روی یک بلاک چین را جمع آوری کند.

در حالی که آلگوراند از رتبه خوبی در بازار رمزارزها برخوردار است، نشانه هایی از کند شدن شبکه وجود دارد. به عنوان مثال، پلتفرم DeFi Llama تنها هفت پروژه ساخته شده با استفاده از این پلتفرم را ردیابی می کند.

ارزش کل این برنامه ها حدود ۱۶۷ میلیون دلار برآورد شده که روی شبکه آلگوراند قفل شده است. دو پروژه مبتنی بر بلاکچین آلگوراند یعنی «تینی من» و «پکت» به ترتیب دارای حجم بیش از ۳۲ و ۱۹ میلیون دلار هستند.


پیش بینی قیمت الگوراند

ریزش شدید قیمت آلگوراند| سقوط قیمت تا کجا ادامه خواهد داشت؟

همانگونه که در نمودار بالا ملاحظه می فرمایید، قیمت الگوراند در سطح حمایت مهم خود یعنی ۰.۷ دلار معامله می شود. با این حساب، قیمت این ارز از ماه مه سال گذشته تا کنون به پایین‌تر از این سطح حرکت کرده و اکنون به زیر میانگین متحرک ۲۵ روزه و ۵۰ روزه فرو رفته است. قیمت همچنین به زیر نقاط اندیکاتور پارابولیک SAR حرکت کرده است، در حالی که نوسانگر استوکاستیک به زیر سطح فروش بیش از حد رسیده است.

بنابراین، شکست واضح زیر این سطح حمایت، نشان دهنده برتری خرس ها خواهد بود. در نتیجه، زمانی که سرمایه گذاران سطح حمایت کلیدی را در ۰.۵۰ دلار هدف قرار می دهند، قیمت این ارز همچنان رو به سقوط خواهد بود.

کد خبر: ۱۴۷٬۷۵۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha