۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۹
عرضه روزانه ۴ هزار تُن میوه و تره بار در میادین شهر تهران

عرضه روزانه ۴ هزار تُن میوه و تره بار در میادین شهر تهران

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران گفت: روزانه ۳ تا ۴ هزار تُن میوه و تره بار در ۲۹۴ میدان و بازار میوه و تره بار شهرداری تهران عرضه می‌شود.

به گزارش بازار، ایوب فصاحت با اشاره به استقبال چشمگیر و روزافزون شهروندان از میادین میوه و تره بار شهرداری تهران، افزود: با توجه به «کیفیت مطلوب» و «قیمت مناسب» محصولات در این مراکز، روزانه یک میلیون نوبت خرید در میادین و بازارهای میوه و تره بار ثبت می‌شود.

وی با تأکید بر تلاش سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران بر حذف دلالان و واسطه‌های غیر ضرور، اظهار کرد: به منظور «ارتقاء کیفیت» و «کاهش قیمت» میوه و تره بار، در چارچوب زنجیره تأمین، محصولات مورد نیاز شهروندان از کانون‌های تولید محصول کشور تهیه خواهد شد.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با اشاره به اثرگذاری این سازمان در تعدیل و تثبیت قیمت میوه و تره بار در سطح پایتخت، خاطرنشان کرد: با اجرای برنامه‌های تحولی و ورود این سازمان به حوزه تأمین، از آغاز نیمه دوم سال جاری، کیفیت ۱۰ محصول پرمصرف در تمامی میادین میوه و تره بار ارتقاء می‌یابد و شاهد تعدیل و تثبیت قیمت این محصولات حتی در کل کشور خواهیم بود.

کد خبر: ۱۴۷٬۶۷۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha