۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۵
ضرورت اتمام طرح های نیمه تمام با پیشرفت بالای ۵۰ درصد
معاون اول رئیس‌جمهور تاکید کرد

ضرورت اتمام طرح های نیمه تمام با پیشرفت بالای ۵۰ درصد

با حضور معاون اول رئیس جمهور توافقات دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل برای اجرای طرح‌های نیمه تمام با پیشرفت بالای ۵۰ درصد در سفرهای استانی، بررسی و تصویب شد.

به گزارش بازار، در جلسه هماهنگی و بررسی اجرای طرح‌های اولویت‌دار استان اصفهان بعدازظهر امروز (سه شنبه) به ریاست محمد مخبر در نهاد ریاست جمهوری برگزار و بر اتمام طرح‌های نیمه تمام با پیشرفت بالای ۵۰ درصد تاکید شد.

در این جلسه که معاون اجرایی رئیس جمهور، وزرای بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، نیرو، جهاد کشاورزی، آموزش و پرورش، نفت، فرهنگ و ارشاد اسلامی، ورزش و جوانان، صنعت، معدن و تجارت، راه و شهرسازی، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، استاندار اصفهان و مسئولین دستگاه‌های مربوطه حضور داشتند، توافقات دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل برای اجرای طرح‌های اولویت‌دار این استان در حوزه‌های مختلف بررسی و تصویب شد.

همچنین در این جلسه بر ضرورت اجرایی و عملیاتی شدن هر چه سریعتر طرح‌های مرتبط با حوزه گردشگری، نیرو، ورزش و جوانان، خانواده و زنان، صنعتی، کشاورزی، آموزشی، بهداشتی، درمانی و عمرانی و زیرساختی استان اصفهان به منظور اشتغالزایی و توسعه و آبادانی این استان تاکید شد.

کد خبر: ۱۴۷٬۵۷۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha