۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۶
۵۰۰ میلیون دلار از درآمد پتروشیمی‌های پارس جنوبی برای استان بوشهر هزینه شود| لزوم اشتغال بومیان
معاون استاندار بوشهر در گفت‌وگو با بازار:

۵۰۰ میلیون دلار از درآمد پتروشیمی‌های پارس جنوبی برای استان بوشهر هزینه شود| لزوم اشتغال بومیان

بوشهر- ایرانی معاون سیاسی استاندار بوشهر با بیان اینکه ۵۰۰ میلیون دلار از درآمد پتروشیمی‌های پارس جنوبی برای استان بوشهر هزینه شود بر لزوم اشتغال نیروهای بومی در پارس جنوبی تاکید کرد.

محمدتقی ایرانی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: همایش ضیافت مهر و گردهمایی مشترک ائمه جمعه و جماعات و فرمانداران و بخشداران و شوراهای اسلامی شهرها و روستاها و مدیران اجرایی ۴ شهرستان عسلویه و کنگان و دیر و جم با حضور مدیران ارشد صنعت نفت در پارس جنوبی برگزار شد که نتایج خوبی نیز در بر داشت.

وی افزود: در این همایش بزرگ، مشکلات عمده محیط پیرامونی پارس جنوبی را مطرح کردم و مقرر شد شورای راهبردی پتروشیمی های منطقه پارس با جدیت پیگیری و اجرایی کند.

معاون سیاسی استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: در یکسال اخیر بالغ بر ۱۲ میلیارد دلار محصولات پتروشیمی از منطقه ویژه پارس جنوبی صادر شده که باید حداقل ۵۰۰ میلیون دلار از این مبلغ برای توسعه استان و بویژه شهرستان‌های جنوبی هزینه شود.

ایرانی تصریح کرد: تحقق اشتغال ۵۰ درصدی نیروهای بومی در پارس جنوبی از آرزوهای دیرینه مردم و مسئولان استان بوشهر است که تاکنون بر زمین مانده و نباید در این زمینه کم‌کاری شود.

وی یادآور شد: حق و حقوق میزبانان صنعت نفت باید پرداخت شود و هیچ عذر و بهانه‌ای پذیرفتنی نیست و از شورای جدید راهبردی انتظار بیشتری داریم.

کد خبر: ۱۴۷٬۵۶۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha