۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۱
تحقق راهبرد پیوند صنعت و دانشگاه از اولویت‌های پژوهشی ایمیدور

تحقق راهبرد پیوند صنعت و دانشگاه از اولویت‌های پژوهشی ایمیدور

تحقق راهبرد پیوند صنعت و دانشگاه و توسعه دانش بنیان‌ها در حوزه معدن و صنایع معدنی از اولویت‌های پژوهشی ایمیدرو در سال ۱۴۰۱ اعلام شده است.

به گزارش بازار به نقل از سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) اولویت‌های پژوهشی این سازمان در سال ۱۴۰۱ بیش از ۲۶ مورد اعلام شده است که توسعه ارتباط صنعت و دانشگاه از طریق فراخوان طرح‌های پژوهشی تقاضامحور در سامانه ساتع با تمرکز بر توسعه دانش بنیان‌ها از جمله این اولویت‌هاست.

همچنین ارایه استراتژی جامع و بسته سیاستی مناسب جهت ورود به نسل چهارم انقلاب صنعتی و هوشمندسازی بخش معدن و صنایع معدنی و تدوین الگو و روش ارزیابی اثر بخشی کمی و کیفی پروژه‌های پژوهشی از دیگر برنامه‌های توسعه‌ای این سازمان است.

بررسی منابع ثانویه عناصر نادر خاکی در ایران و مطالعات اقتصادی اولیه جهت استحصال آن‌ها و نیز مطالعه و پژوهش در حوزه هوشمند سازی معادن ایران از دیگر اولویت‌های ایمیدرو به شمار می‌رود. همچنین سنجش و تحلیل شاخص‌های بهره‌وری ایمیدرو و شرکت‌های تابعه و وابسته در راستای بهبود بهره‌ وری همچون سال‌های گذشته اجرا می‌شود.

بنابراین گزارش؛ در سال گذشته، ۲۷ پروژه پژوهشی در قالب قرارداد و موافقتنامه به ارزش بیش از ۱۲.۵ میلیارد تومان از سوی ایمیدرو تصویب و امضا شد.

کد خبر: ۱۴۷٬۵۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha