۳۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۲
۱۳۹ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید در استان بوشهر پرداخت شد
رئیس صمت بوشهر:

۱۳۹ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید در استان بوشهر پرداخت شد

بوشهر - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت:در سال گذشته ۱۳۹ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید در استان بوشهر پرداخت شد.

به گزارش خبرنگار بازار، سید حسین حسینی پیش از ظهر شنبه در نشست حمایت از تولید اظهار داشت: با تاکید استاندار بوشهر تلاش گسترده‌ای برای تقویت تولید در استان بوشهر صورت گرفته است.

وی حمایت از تولید را یک اصل اساسی دانست و اظهار کرد: در سال جاری که توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان سال جهش تولید نامگذاری شده است، حمایت ویژه‌تری را از تولید خواهیم داشت.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر با اشاره به هزار و ۲۳۴ مصوبه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در سال قبل بیان کرد: تاکنون ۸۳۹ مورد اجرا شده و ۳۹۵ مورد دیگر در دست اقدام و پیگیری است.

وی افزود: در زمینه تکمیل و راه اندازی طرح‌های نیمه تمام صنعتی و معدنی با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد، تأمین تسهیلات مورد نیاز برای توسعه و بازسازی و نوسازی و تأمین تسهیلات سرمایه در گردش تسهیلات لازم ارائه شد.

حسینی با اشاره به ۱۶۴ مورد تقاضای تسهیلات رونق تولید در بخش‌های مختلف صنعتی، کشاورزی و گردشگری در سال گذشته اضافه کرد: از ۱۵۱ مورد که به بانک‌های عامل معرفی شدند، ۱۳۹ میلیارد تومان به ۱۲۹ طرح پرداخت شد.

کد خبر: ۱۴٬۷۵۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha