۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۹
احتمال کاهش قیمت رمزارز «فلوکی اینو»|  قیمت تا چه نقطه ای اصلاح خواهد شد؟
تحلیل بازار رمزارزها؛

احتمال کاهش قیمت رمزارز «فلوکی اینو»| قیمت تا چه نقطه ای اصلاح خواهد شد؟

علیرغم جهش ناگهانی در قیمت میم کوین هایی مانند فلوکی اینو طی روز گذشته، اکنون احتمال اصلاح قیمت این ارز وجود دارد.

به گزارش بازار، قیمت ارز دیجیتال «فلوکی اینو» با افزایش مجدد قیمت میم کوین ها طی دو روز گذشته افزایش یافته است. توکن FLOKI در حال حاضر با قیمت ۰.۰۰۰۰۲۳۶۵ در بازار معامله می شود که کمی بالاتر از پایین ترین سطح این هفته قیمت این ارز یعنی ۰.۰۰۰۰۲۰ دلار است.

با اینحال، قیمت فعلی حدود ۹۳ درصد کمتر از بالاترین سطح در سال ۲۰۲۱ است. ارزش بازار آن به بیش از ۲۱۵ میلیون دلار افزایش یافته است. سایر ارزهای میم کوین مانند دوج کوین، شیبا اینو، و دوجلون مارس فرآیند رشد خود را از سر گرفته اند.

با واکنش سرمایه گذاران به تصمیم ایلان ماسک برای خرید سهام توئیتر، فلوکی اینو و سایر میم کوین ها در حال افزایش هستند. دوج کوین با توجه به افزایش بیش از ۲۵ درصدی قیمت آن در ۲۴ ساعت گذشته، بسیار بهتر عمل کرده است.

سرمایه گذاران معتقدند که اقدام ماسک برای میم کوین ها مثبت خواهد بود. ماسک روز گذشته همچنین خواستار پذیرفته شدن دوج کوین برای پرداخت های خرد در شبکه توئیتر شده بود.

با این حال، بعید است که خرید وی در دراز مدت باعث افزایش تقاضا برای دوج و سایر میم کوین‌ها شود.

پیش بینی قیمت فلوکی اینو

احتمال کاهش قیمت رمزارز «فلوکی اینو»|  قیمت تا چه نقطه ای اصلاح خواهد شد؟

نمودار روزانه نشان می دهد که قیمت توکن FLOKI در چند هفته گذشته در یک روند نزولی عمده قرار داشته است. در طول مسیر، این ارز یک الگوی کانال نزولی تشکیل داده که در نمودار به رنگ نارنجی نشان داده شده است.

قیمت فلوکی همچنین به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۵ روزه و ۵۰ روزه (EMA) حرکت کرده و این در حالیست که نوسانگر استوکاستیک بالاتر از سطح فروش بیش از حد قرار گرفته است.

بنابراین، این احتمال وجود دارد که قیمت فلوکی اینو به عقب برگردد و سطح بالای کانال نزولی را در حدود ۰.۰۰۰۰۳۳۸ دلار مجددا آزمایش کند.

کد خبر: ۱۴۷٬۴۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha