۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۶
شهرک‌های صنعتی مناطق کمتر توسعه یافته فارس در اولویت تخصیص اعتبارات
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس اعلام کرد:

شهرک‌های صنعتی مناطق کمتر توسعه یافته فارس در اولویت تخصیص اعتبارات

شیراز- مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از اولویت ویژه در توزیع اعتبارات به شهرک های صنعتی مناطق کمتر توسعه یافته در راستای برقراری عدالت صنعتی خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی فارس، سید مصطفی هاشمی از اجرای چهار طرح عمرانی و زیرساختی با ۸۰میلیارد ریال اعتبار در شهرک صنعتی خنج خبرداد و گفت:با بهره برداری از این طرح ها وضعیت زیرساخت های این شهرک صنعتی به شرایط مطلوب تری می رسد.

وی افزود: هم اکنون آب این شهرک صنعتی تامین و شبکه های داخلی برق و آب وفاضلاب اجرا و هم اکنون طرح های زیرسازی، جدول گذاری، آسفالت و ساخت اتاق نگهبانی نیز در حال اجراست و سایر زیرساخت ها نیز پیگیری و اجرا می شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با بیان اینکه هم اکنون ۱۶سرمایه گذار در این شهرک صنعتی قرارداد انعقاد کرده اند، ادامه داد: امیدواریم با بهره برداری از خط اختصاصی برق بتوانیم جوابگوی سایر سرمایه گذاران باشیم.

هاشمی تصریح کرد: ایجاد شهرک صنعتی خنج باهدف ایجاد زیرساخت‌های استقرار واحدهای صنعتی و اشتغال پایدار در این شهرستان و ظرفیت‌سازی به‌منظور جذب سرمایه‌گذار برای توسعه صنعتی انجام‌شده است.

وی با اشاره به اینکه شهرک صنعتی خنج دارای ۹۴ هکتار مساحت است، گفت: در فاز نخست این شهرک ۲۰ هکتار زمین صنعتی برای استقرار واحدهای صنعتی فراهم‌شده که در این بخش ظرفیت استقرار ۵۳ واحد تولیدی و صنعتی با پیش‌بینی اشتغال ۲۶۳ نفر فراهم‌شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس بیان کرد: امیدواریم این شهرک صنعتی بتواند زمینه جذب سرمایه‌گذار و توسعه صنعتی و اشتغال را در شهرستان خنج فراهم کند.

فرماندار شهرستان خنج نیز در سخنانی بر توسعه و تکمیل زیرساخت ها در این شهرک صنعتی تاکید کرد و گفت: از محل اعتبارات عمرانی شهرستان نیز شهرک صنعتی در اولویت قرارخواهد گرفت تا به مهمترین زیرساخت جذب سرمایه گذاران داخلی و نیز خنجی های مقیم کشورهای حاشیه خلیج فارس تبدیل خواهدشد.

بهادر اسفندیاری بر تلاش به منظور رفع مشکلات خط اختصاصی برق این شهرک صنعتی نیز تاکید کرد و افزود: در این زمینه در جلسه ای که در شرکت توزیع برق فارس برگزارشد برتسریع در اجرای طرح توافق کردیم.

کد خبر: ۱۴۷٬۴۰۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha