۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۴
عدم ارائه لایحه تعدیل «عوارض شهری» صنعت ساختمان گرگان را دچار چالش می کند
عضو هیئت مدیره انجمن انبوه سازان گلستان:

عدم ارائه لایحه تعدیل «عوارض شهری» صنعت ساختمان گرگان را دچار چالش می کند

گرگان- عضو هیئت مدیره انجمن انبوه سازان گلستان با اشاره به افزایش سه برابری عوارض ساختمان در گرگان، گفت: عدم ارائه لایحه تعدیلی «عوارض شهری» گرگان، صنعت ساختمان را دچار چالش می کند

به گزارش خبرنگار بازار، مهران فدوی شامگاه دوشنبه در دیدار با مدیرکل امور مالیاتی گلستان اظهارکرد: شاهد افزایش قیمت مصالح، عوارض شهرداری، حق بیمه تامین اجتماعی و سایر هزینه در صنعت ساختمان هستیم و با این شرایط، ادامه فعالیت، کارکردن در طوفان است.

عضو هیئت مدیره انجمن انبوه سازان گلستان بیان کرد: هم اکنون سرمایه‌گذاران با سرمایه قبلی که داشتن یک آپارتمان هشت واحده هم نمی‌توانند بسازند.

وی با اشاره به افزایش حدود سه برابری عوارض ساختمان در گرگان، بیان کرد: قیمت ساختمان در گرگان چند میزان بالا رفته که عوارض سه برابر می شود.

فدوی اضافه کرد: این مسائل به صنعت ساختمان آسیب زده و البته قول‌ها و وعده‌هایی از طرف شهرداری داده شده و باید دید که چه تصمیمی گرفته می‌شود.

عضو هیئت مدیره انجمن انبوه سازان گلستان گفت: اگر لایحه تعدیلی عوارض ارائه نشود چشم انداز صنعت ساختمان در گرگان خوب نیست زیرا هم اکنون ۵۰ درصد تولیدکنندگان توان پرداخت هزینه پروانه را هم ندارند.

کد خبر: ۱۴۷٬۳۷۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha