۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۷
سبد سهام حفظ شود| تعیین تکلیف سهام فوت شدگان در دست بررسی است
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

سبد سهام حفظ شود| تعیین تکلیف سهام فوت شدگان در دست بررسی است

ساری- توکلی، رئیس هیئت مدیره اتحادیه سهام عدالت کشور از مردم خواست تا سبد سهام عدالت را حفظ و از فروش آن پرهیز کنند.

عسکر توکلی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به اینکه تعیین تکلیف سهام عدالت فوت شدگان در دست بررسی است، اظهار داشت: انجام حصر وراثت لازمه بهره مندی از مزایای این طرح بوده و وراث باید نسبت به آن اقدام کنند.

توکلی با اظهار اینکه هنوز سامانه تعیین تکلیف سهام عدالت فوت شدگان بازگشایی نشده است، افزود: وراث سهامداران فوت شده باید امور مربوط به حصر وراثت را انجام دهند.

وی با اظهار اینکه قیمت سهام عدالت نسبت به قبل افزایش یافته است، از مردم خواست تا سبد سهام را حفظ و از فروش آن خودداری کنند و گفت: در حال حاضر نماد و سامانه برای خرید و فروش بسته است.

وی تصریح کرد: با بازشدن سامانه دارندگان شیوه مدیریت مستقیم می توانند ۶۰ درصد سهام را به فروش برسانند اما در حال حاضر نماد سرمایه گذاری استانی بسته است.

توکلی با اظهار اینکه اتحادیه سهام عدالت پیگیر اقدامات غیرقانونی دولت قبل درزمینه سهام عدالت و مسائل مربوط به سود هستند خواستار ورود دستگاه های نظارتی به این مسئله شد.

رئیس هیئت مدیره اتحادیه سهام عدالت کشوراز مردم خواست تا به پیامک های مبنی بر ورود به سامانه برای واریز سود سهام و مسائل مرتبط توجهی نکنند زیرا احتمال سودجویی و کلاهبرداری در آن وجود دارد و اخبار را از کانال های اطلاع رسانی رسمی پیگیری کنند.

کد خبر: ۱۴۷٬۳۲۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • ناشناس 153 IR ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۵
      0 0
      لطفا یک مصاحبه با مسئولان سهام عدالت درباره بازگشایی سهام عدالت استانی انجام دهید خیلی ها در بورس این سهام را خریده اند و از اول اسفند سال گذشته این نماد ها بسته شده اند و قرار است تا آخر ماه اردیبهشت بسته بمانند ولی با این اوضاع و احوال به احتمال 99 صد دوباره این نمادها را تعلیق کنند شاید عده ای مجبور باشند سهامشان را بفروشند اگر این سهام را وارد بورس کردند نباید اینگونه برخورد کنند و نمادهای سهام استانی را سه ماه بسته نگه دارند و تکلیف بازگشایی شان نا معلوم باشد بیشتر از دو ماه از بسته بودن این نمادها گذشته است اگر احتیاج به قانون جدید است چرا جلسه برگزار نمی کنند و تکلیف را روشن نمی کنند اگر احتیاج به تشکیل مجمع برای این نمادها هست چرا مجامع آنها را برگزار نمی کنند چرا سهامداران را از مدیریت سرمایه هایشان محروم کرده اند و فرصت های جدید سرمایه گذاری شان را از آنها گرفته اند