۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۰
نشست جمع‌بندی فراکسیون مناطق محروم پیرامون جداول بودجه ۱۴۰۱ هفته آینده برگزار می‌شود
رئیس فراکسیون مناطق محروم در مجلس:

نشست جمع‌بندی فراکسیون مناطق محروم پیرامون جداول بودجه ۱۴۰۱ هفته آینده برگزار می‌شود

رئیس فراکسیون مناطق محروم در مجلس، با بیان اینکه تعیین جداول برای مناطق محروم در بودجه سنواتی باید بر مبنای عدالت صورت بگیرد گفت: نشست جمع‌بندی این فراکسیون هفته آینده برگزار خواهد شد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، سیدعلی موسوی رئیس کمیته تخصصی مناطق محروم کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۱ در مجلس، در مورد نشستی که فراکسیون مناطق محروم پیرامون اعتراض به جداول ارائه شده توسط کمیسیون تلفیق برای مناطق محروم برگزار کرد، گفت: در این جداول تعدادی از شهرهای برخوردار نیز در زمره مناطق محروم قرار گرفته‌اند که می‌توانند از اعتبارات تخصیص‌یافته به این مناطق بهره‌مند شوند بنابراین فراکسیون مناطق محروم نشستی را در این خصوص برگزار کرده چرا که نسبت به این موضوع اعتراض داریم و معتقدیم محرومیت‌زدایی در کشور که از اهمیت بسزایی برخوردار است باید بر مبنای آمایش سرزمینی و واقعیات موجود صورت بگیرد.

درخواست تجمیع ردیف‌های تخصیص‌یافته به مناطق محروم در قانون بودجه ۱۴۰۱
نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: بی‌تردید تعیین این جداول باید بر مبنای عدالت صورت بگیرد و این گونه نباشد که برخی با لابی به این بخش نیز که به مناطق محروم کشور اختصاص یافته است، نفوذ پیدا کرده و از مزایای آن بهره‌مند شوند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: هم‌اکنون مناطق محروم با مشکلات جدی در حوزه‌های مختلف بهداشت، درمان، آموزش و... و. مواجه هستند بنابراین تلاش می‌کنیم علاوه بر اینکه تمام اعتبارات تعیین شده در این جداول در حوزه محرومیت‌زدایی هزینه شود به دنبال این هستیم که ردیف‌های تعیین شده در قانون بودجه ۱۴۰۱ برای محرومیت‌زدایی در کشور که برای حوزه‌های مختلفی از جمله کشاورزی، اشتغالزایی و تامین زیرساخت‌های لازم به صورت پراکنده وجود دارد در یک جدول تجمیع کنیم.

رئیس فراکسیون مناطق محروم در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: نشست جمع‌بندی این فراکسیون در خصوص پیشنهاداتی که پیرامون این جداول مطرح کردیم، اوایل هفته آینده برگزار خواهد شد.

کد خبر: ۱۴۷٬۳۱۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha