۳۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۳
اختصاص ۳۰۰ میلیارد تومان وام به آسیب دیدگان کرونا
رئیس بنیاد مستضعفان خبر داد

اختصاص ۳۰۰ میلیارد تومان وام به آسیب دیدگان کرونا

فتاح، رئیس بنیاد مستضعفان گفت: ۳۰۰ میلیارد تومان وام قرض الحسنه برای قشرهای آسیب پذیر ناشی از بیماری کرونا درنظر گرفته شده است.

به گزارش بازار به نقل از صداوسیما، پرویز فتاح در ارتباط تلفنی با شبکه خبر سیما از همه اقدامات دولت در حمایت از اقشار آسیب پذیر قدردانی کرد و افزود: اعتبار ۳۰۰ میلیارد تومانی برای قشرهای آسیب پذیر ناشی از بیماری کرونا درنظر گرفته شده است که ۲۰۰ میلیارد تومان از طریق بانک سینا و ۱۰۰ میلیارد تومان از طریق صندوق قرض الحسنه امداد ولایت کمیته امداد امام خمینی (ره) پرداخت می‌شود.

وی ادامه داد: ما در کنار دولت حمایت‌هایی از افرادی که به واسطه شیوع بیماری کرونا دچار مشکل شده اند، انجام داده ایم و خواهیم داد.

فتاح گفت: بر همین اساس در مذاکره با مسئولان شهرداری تهران تسهیلاتی به کارکنان شرکت پسماند، بهشت زهرا (س) و کودکان کار و کمک‌هایی نیز برای اقشار آسیب پذیر تحت کمیته امداد و سازمان بهزیستی ارایه کرده ایم.

رئیس بنیاد مستضعفان افزود: هفته گذشته برای کولبران سه استان آذربایجان غربی، کردستان و کرمانشاه هدیه یک میلیون تومانی درنظر گرفتیم که درحال اقدام است و در مذاکره با استاندار هرمزگان به ملوانانی که در ایام شیوع بیماری کرونا هیچ درآمدی نداشتند کارت هدیه خرید یک میلیون تومانی درنظر گرفتیم که این کارت‌ها به ۳ هزار و ۱۵۰ ملوان با مسئولیت استانداری تقدیم می‌شود.

فتاح اضافه کرد: مشابه این اقدام را در استان بوشهر هم انجام داده ایم و به همه ساکنان سه جزیره هرمز، لارک و هنگام که دو هزار و ۱۵۰ خانوار هستند کمک خواهد شد و همه این کمک‌ها بلاعوض خواهد بود.

کد خبر: ۱۴٬۷۳۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha