۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۴
پروژه های مسکن مهر نیازمند مانع زدایی هستند
معاون امور تعاون وزیر کار:

پروژه های مسکن مهر نیازمند مانع زدایی هستند

مسکنی، معاون امور تعاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بازدید از پروژه های مسکن مهر شهر جدید هشتگرد بر لزوم مانع زدایی از پروژه های مسکن مهر تاکید کرد.

به گزارش بازار، مهدی مسکنی معاون امور تعاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ارتباط با رفع بحران تعاونی های مسکن مهر گفت: سومین نشست پیگیری رفع مشکلات تعاونی ها طی ۲ ماه گذشته در استان البرز به صورت میدانی و هدف گذاری برای تعدادی از تعاونی ها انجام شد.

معاون امور تعاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ارتباط با بازدید از پروژه های مسکن مهر البرز در شهر مهستان هشتگرد گفت: یکی از بخش های عمده تعاون، ‌تعاونی های مسکن است و در شهرجدید هشتگرد یا مهستان نزدیک به ۵ هزار واحد تعاونی‌ساز ساخته شده که از این تعداد یک هزار و ۵۰۰ واحد دارای مشکل هستند.

وی افزود: برخی از این تعاونی ها بیش از ۹۵درصد پیشرفت فیزیکی داشتند و خدماتی مانند گاز و محوطه سازی، مانع بهره برداری از آنها شده و سعی می شود در نشست هایی بتوانیم مراحل تکمیلی را انجام داده و شرایط را برای سکونت هموطنان در ایام تابستان فراهم کنیم.

مسکنی تصریح کرد: طبق آمار ارائه شده، ‌ هزار واحد، بالای ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که طبق برنامه ریزی انجام شده تا نیمه سال تکمیل می شود اما برخی از این موارد مشکلات قضایی دارند که باید با حکم قضایی حل و فصل شود.

وی افزود: برای تعدادی که زیر ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد با هماهنگی وزارت مسکن در قالب طرح نهضت ملی، مسکن واگذار خواهد شد که امیدواریم تدابیری اتخاذ شود تا به زودی اخبار خوبی به اطلاع مردم برسانیم.

معاون امور تعاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بازدید از تعدادی تعاونی مسکن در شهر جدید مهستان هدف از این بازدید را اطلاع از مسائل و مشکلات شرکت های تعاونی و گره‌گشایی و رفع موانع بخش تعاون بیان کرد.

کد خبر: ۱۴۷٬۱۵۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha