۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۷
امکان ویرایش اطلاعات متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن فراهم شد
رئیس اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی راه و شهرسازی زنجان:

امکان ویرایش اطلاعات متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن فراهم شد

زنجان-رئیس اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی راه و شهرسازی زنجان، از امکان ویرایش اطلاعات متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن از اولین روز اردیبهشت ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش بازار و به نقل از راه و شهرسازی زنجان، امیر رسولی، به فراهم شدن امکان ویرایش اطلاعات متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن اشاره کرد و گفت: هماهنگی این امکان در پاسخ به درخواست‌های مکرر متقاضیان نهضت ملی مسکن انجام پذیرفته است.

وی اظهار داشت: متقاضیانی که در زمان ثبت‌نام در طرح‌های اقدام ملی مسکن و نهضت ملی مسکن، شهر محل درخواست و یا مشخصات و اطلاعات خود را در سامانه ثبت نام، اشتباه درج نموده‌اند، می‌توانند از روز پنج‌شنبه مورخ ۱۴۰۱/۲/۱ به مدت یک ماه، با مراجعه به سامانه طرح‌های حمایتی مسکن به آدرس http://saman.mrud.ir نسبت به اصلاح شهر محل درخواست مسکن و یا مشخصات و اطلاعات خود اقدام نمایند.

رئیس اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی راه و شهرسازی استان زنجان گفت: متقاضیان پیش از تغییر شهر محل درخواست خود به «اطلاعیه ثبت‌نام از متقاضیان نهضت ملی مسکن» مورخ ۱۴۰۰/۱۰/۲۰ مندرج در سامانه توجه نمایند.

رسولی تاکید کرد: در صورت عدم امکان تأمین زمین در شهر محل درخواست، در نزدیکترین شهر ممکن به شهر محل درخواست تأمین زمین صورت می‌پذیرد.

کد خبر: ۱۴۶٬۸۵۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha