۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۹
حذف خودروی دارای کسری قطعه از فرآیند تولید ایران‌ خودرو

حذف خودروی دارای کسری قطعه از فرآیند تولید ایران‌ خودرو

قائم مقام توسعه و تولید گروه صنعتی ایران‌خودرو گفت: با حذف خودروهای دارای کسری قطعه از فرآیند تولید، افزایش کیفیت ۲۵ درصدی محصولات را رقم خواهیم زد.

به گزارش بازار به نقل از ایران خودرو، کیانوش پورمجیب در نشست با مدیران عامل سایت‌های تولیدی ایران‌خودرو گفت: براساس دستور رییس جمهور، راهبرد وزارت صمت و ابلاغیه ۲۸ فروردین‌ماه مدیرعامل ایران‌خودرو، خودروی دارای کسری قطعه در برنامه‌ای فشرده و به تدریج، از فرآیند تولید این خودروساز حذف خواهد شد.

وی افزود: با تاکیدات مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو و پیگیری‌های وزیر صمت، امسال کیفیت محصولات افزایش قابل توجهی خواهد یافت.

پورمجیب ادامه داد: براساس برنامه، تولید خودرو در برنامه‌ای فشرده و به صورت تدریجی، کامل و بدون کسری و عبور مستقیم از خط تولید به دست مشتریان، ادامه خواهد یافت.

وی با بیان این‌که تلاش‌های زیادی برای تحقق اهداف در حوزه تولید و کیفیت محصولات در حال انجام است، گفت: باید نتیجه این تلاش‌ها در افزایش رضایت مندی مشتریان موثر واقع شود.

وی هدف از برگزاری نشست با مدیران سایت‌های استانی ایران‌خودرو را بررسی راه‌کارهای مطمئن و سریع برای رفع نیاز و مطالبات مشتریان دانست و افزود: باید با بسیج امکانات و استفاده از ظرفیت‌های موجود و افزایش کیفیت محصولات تولیدی پاسخ‌گوی مطالبات مردم و مسوولان باشیم.

قائم مقام توسعه و تولید گروه صنعتی ایران خودرو گفت: با تمام محدودیت‌های موجود و شرایط سخت تولید، با نظمی پایدار در روند تولید، شاهد افزایش کیفیت نهایی خودرو خواهیم بود که این مهم با همت تمامی کارکنان گروه صنعتی در سطح کشور و تجدید میثاق در تلاش برای دست‌یابی به اهداف، میسر خواهد شد.

وی افزود: با نظام جامع کیفیت در ایران‌خودرو، افزایش تولید با افزایش کیفی همراه خواهد بود.

پور مجیب با بیان اینکه برنامه ایران خودرو در سال ۱۴۰۱ تولید ۷۵۰ هزار دستگاه خودرو است، گفت: از این تعداد ۷۲۵ هزار دستگاه خودروی سواری و ۲۵ هزار دستگاه سهم محصولات تجاری سنگین و نیمه سنگین خواهد بود.

کد خبر: ۱۴۶٬۸۴۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha