۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۲
اجرای همزمان ۱۳ پروژه و سایت آب‌شیرین کن در استان بوشهر
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

اجرای همزمان ۱۳ پروژه و سایت آب‌شیرین کن در استان بوشهر

بوشهر- محمدی‌ زاده استاندار بوشهر از اجرای همزمان ۱۳ پروژه و سایت آب‌شیرین کن در استان بوشهر خبر داد.

احمد محمدی زاده در در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: استان بوشهر در مسیر رشد و بالندگی و شکوفایی قرار دارد و روز بروز شاهد تلاش بیشتر برای اعتلای استان هستیم.

وی افزود: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام با اولویت مطالبات مردمی مورد تاکید مدیران استان قرار دارد و امیدوارم به اهداف مورد نظر برسیم.

محمدی‌زاده تصریح کرد: کمبود آب شرب بدلیل وابستگی استان بوشهر به استان‌های همجوار از معضلات بزرگ حوزه آب است و چند برنامه اساسی برای جلوگیری از تنش آبی در دست اجرا داریم.

استاندار بوشهر از اجرای همزمان ۱۳ پروژه آب‌شیرین کن در استان بوشهر خبر داد و خاطر نشان کرد: هم‌اکنون در راستای تامین آب مورد نیاز مردم استان، ۱۳ سایت آب‌شیرین‌کن در شهرستان‌های مختلف استان در دست اجراست و با تامین اعتبارات تکمیل می‌شوند.

محمدی‌زاده بیان کرد: ۲ آب‌شیرین کن در بندر بوشهر با ظرفیت ۳۵ هزار متر مکعب آب و ۱۷ هزار متر مکعب آب در دست ساخت است و از پیشرفت مطلوبی برخوردار هستند.

وی اضافه کرد: آب‌شیرین کن وحدتیه در آستانه افتتاح و بهره‌برداری قرار دارد و آب‌شیرین کن آبپخش نیز با شتاب خوبی اجرایی شده است.

محمدی‌زاده گفت: سایر پروژه‌های آب‌شیرین کن در استان نیز با سرعت مناسب در دست اجرا هستند که تکمیل آنها موجبات کاهش وابستگی آب استان به استان‌های همجوار و بهبود وضعیت آب شرب در شهرستان‌های مختلف می‌شود.

کد خبر: ۱۴۶٬۸۰۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha