۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۶
کشف ۴ میلیارد تومان کالای قاچاق در یزد
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی یزد خبر داد:

کشف ۴ میلیارد تومان کالای قاچاق در یزد

یزد - معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی یزد از کشف ۴ میلیارد تومان کالای قاچاق در این استان خبر داد و گفت: اجازه استفاده از راههای استان برای جابجایی کالاهای قاچاق را نمی دهیم.

به گزارش بازار به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ محمدرضا مزیدی با اشاره به اینکه استان یزد به دلیل قرار گرفتن در مرکز کشور در معرض جابجایی کالاهای قاچاق است گفت: در بازررسی از ۲ دستگاه تریلی عبوری افزون بر ۱۲ هزار کالای قاچاق شامل کفش، پوشاک، لوازم خانگی و وسایل الکترونیکی به ارزش ۲۰ میلیارد ریال کشف شد.

وی افزود: در این ارتباط چهار متهم دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی شدند، متهمان  قصد انتقال این محموله را از جنوب و شرق کشور به تهران و اصفهان داشتند.

سرهنگ مزیدی بیان کرد: یزد نقش مؤثری در اتصال استان‌های جنوبی و شرقی ایران به مرکز کشور دارد و با توجه به موقعیت آن در مسیر کریدور شمال - جنوب و شرق و غرب ، در بعضی مواقع راه‌های آن برای انتقال کالای قاچاق و نیز مواد مخدر مورد سوء استفاده قرار می‌گیرد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان یزد همچنین گفت: یک دستگاه بیل مکانیکی قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در شهرستان اردکان کشف شد.

وی افزود: در این ارتباط یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی شد.

وی اظهار داشت: متهم قصد انتقال این محموله را از جنوب کشور به اصفهان داشت.

کد خبر: ۱٬۴۶۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha