۳۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۶
سه تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان ایمیدرو دریافت کرده‌ایم| سیاست‌های ایمیدرو بازنگری شود
عضو کمیسیون صنایع مجلس در گفتگو با بازار:

سه تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان ایمیدرو دریافت کرده‌ایم| سیاست‌های ایمیدرو بازنگری شود

عضو کمیسیون صنایع مجلس گفت: تاکنون سه تحقیق و تفحص درباره عملکرد سازمان ایمیدرو به کمیسیون صنایع و معادن مجلس ارجاع داده شده است و چند روز گذشته نیز جلسه ای در این رابطه در کمیسیون مذکور برگزار شد.

الله‌وردی دهقانی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی بازار، با اشاره به جزئیات طرح و تفحص از سازمان ایمیدرو در مجلس گفت: اشکالات زیادی در مدیریت برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری سازمان ایمیدرو وجود دارد.

وی تاکید کرد: تاکنون سه تحقیق و تفحص درباره عملکرد سازمان ایمیدرو به کمیسیون صنایع و معادن مجلس ارجاع داده شده است و چند روز گذشته نیز جلسه ای در این رابطه در کمیسیون مذکور برگزار شد و اکثر تحقیق و تفحص کنندگان اصرار بر این تفحص داشتند.

این نماینده مجلس بیان کرد: با این حال نظر اکثریت نمایندگان کمیسیون صنایع و معادن مجلس هم درباره به جریان افتادن این تحقیق و تفحص مثبت است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امیدواریم این تحقیق و تفحص بیاید و مسائلی را که درباره عملکرد منفی سازمان ایمیدرو وجود دارد را رسیدگی کرده و ساز و کاری برای حل و فصل مشکلات ارائه دهد.

دهقانی تاکید کرد: به اعتقاد بنده باید یک بار برای همیشه بازنگری در سیاست‌های سازمان ایمیدرو و صنایع پایین دستی صورت گیرد.

این نماینده مجلس با بیان اینکه ایران جزو ۱۰ کشور دنیا در بخش معادن شناخته می شود، گفت: از این رو ما باید در زمینه بهره‌برداری از معادن هم جز این ۱۰ کشور برتر باشیم که متاسفانه در این زمینه رتبه متفاوتی داریم.

وی بیان داشت: اقداماتی که این سازمان انجام داده مکفی نیست و متأسفانه این سازمان مشکلات زیادی در برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری دارد.
کد خبر: ۱۴۶٬۴۱۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha