۲۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۶
عزم جدی وزارت کار برای توسعه اقتصاد دانش‌بنیان در کشور
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تأکید کرد

عزم جدی وزارت کار برای توسعه اقتصاد دانش‌بنیان در کشور

عبدالملکی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تأکید کرد: وزارت مردم برای توسعه اقتصاد دانش‌بنیان در کشور عزم جدی دارد.

به گزارش بازار به نقل از وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی، «حجت‌الله عبدالملکی» در نشست مشترک وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با معاونت علمی ریاست جمهوری با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۱ مقام معظم رهبری با عنوان «تولید، دانش‌بنیان، اشتغال آفرین»، گفت : توسعه کارآفرینی و اشتغال دانش‌بنیان محور اصلی اقدامات وزارت مردم در سال ۱۴۰۱ خواهد بود.

وی افزود: شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی «شستا» در سال جدید با رویکرد توسعه کمی و کیفی به حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان خواهد پرداخت.

عبدالملکی بیان کرد: در سال جدید در دبیرخانه هیئت امنای سازمان تأمین اجتماعی و صندوق‌های تابعه، معاونت دانش‌بنیان ایجاد و راه‌اندازی کردیم که مسئولیت آن سیاست‌گذاری کلان با محوریت حمایت و توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان‌ زیرمجموعه صندوق‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.

وی تصریح کرد: کارگروه دانش‌بنیان شورای عالی اشتغال با حضور وزیر تعاون، کار و احتماعی و معاون علمی ریاست جمهوری به صورت مستمر برگزار می‌شود.

عبدالملکی خاطر نشان کرد: تعامل دو سویه معاونت علمی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی می‌تواند بستر مناسبی گسترش اقتصاد دانش‌بنیان فراهم کند.

«سورنا ستاری»، معاون علمی رئیس جمهوری در این نشست گفت: توسعه زیست‌بوم اقتصاد دانش‌بنیان با همکاری وزرات تعاون، کار و رفاه اجتماعی پیگیری می‌شود.

وی افزود: توسعه علمی پروژه‌های پرچم دار و ملی در حوزه‌های شرکت‌های زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و نظارت بر عملکرد موسسات کاریابی اعزام به خارج و حمایت از طرح‌های نوآورانه کارآفرینان از جمله محورهای اصلی همکاری معاونت علمی رئیس جمهوری و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سال ۱۴۰۱ خواهد بود.

کد خبر: ۱۴۶٬۲۶۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha