۲۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۲
مجلس پیگیر نرخ گذاری کالاها است
رییس فراکسیون سازمان های مردم نهاد مجلس:

مجلس پیگیر نرخ گذاری کالاها است

رییس فراکسیون سازمان های مردم نهاد مجلس، گفت: عدم درج قیمت تولیدکننده و مصرف‌کننده بر روی محصولات منجر به برخی سوءاستفاده‌ها شده است و مجلس پیگیر رفع این مشکل خواهد بود.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، زهره الهیان با بیان اینکه بایستی نظارت بر بازار در جهت اجرای درست قوانین در حمایت از مصرف‌کنندگان تشدید شود، گفت: گلایه‌های متعددی از سوی هموطنانم ناشی از گرانفروشی مغازه داران به دستم رسید، از این رو با آقای تابش رئیس سازمان حمایت از مصرف‌کننده تماس گرفته و علت را جویا شدم که وی نیز از تلاش برای رفع این مشکلات خبر داد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: اگر قیمت تولیدکننده و مصرف‌کننده بر روی اقلام درج شود مقدار زیادی از سودهای بی حساب که به جیب عده‌ای معدود می‌رود، جمع می‌شود و در نتیجه محصولات و کالاها ارزان‌تر به دست مردم خواهند رسید.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، با تاکید بر اینکه باید همه دستگاه‌های مربوطه برای رفع این مشکل به میدان بیایند، تصریح کرد: یکی از مشکلات سازمان حمایت از مصرف‌کننده کمبود نیروی نظارت است که با کمک و همراهی بسیج این مشکل رفع خواهد شد.

رییس فراکسیون سازمان های مردم نهاد مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: ما در مجلس به عنوان یک نهاد نظارتی وظیفه داریم تا با ارتباط با نهادها و وزارتخانه‌های مربوطه پیگیر رفع اینگونه مشکلات باشیم.

کد خبر: ۱۴۶٬۲۲۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha