۲۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۹
تدوین برنامه سند هفتم با همکاری دولت و مجلس بزودی آغاز می‌شود
رئیس دفتر رئیس‌جمهور:

تدوین برنامه سند هفتم با همکاری دولت و مجلس بزودی آغاز می‌شود

اسماعیلی، رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: با مشارکت دولت و مجلس مبتنی بر سیاست‌های مصوب رهبری، تدوین برنامه هفتم توسعه کشور بزودی آغاز می‌شود و امیدوارم تصویب آن تا پایان سال جاری در مجلس به اتمام برسد.

به گزارش بازار، غلامحسین اسماعیلی شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران و در حاشیه دومین نشست مشترک و صمیمی روسای قوای مجریه و مقننه افزود: در نشست امروز هفت تن از نمایندگان مجلس و برخی وزرای دولت از جمله وزیر جهاد کشاورزی، وزیر نفت و وزیر صنعت، معدن و تجارت در سالن اجلاس سران سخنرانی و نظرات خود را بیان کردند.

وی گفت: روسای کمیته های تخصصی مجلس شورای اسلامی نیز دغدغه‌های خود نسبت به آینده کشور و مسائل مورد نیاز مردم و جامعه به ویژه در حوزه زیرساخت‌ها مانند حوزه انرژی و مسائل جاری کشور مانند گرانی‌ها و تامین ارزاق عمومی را در جلسه‌ای بسیار صمیمی مطرح و پیشنهادات، راهکارها و انتظارات خود از دولت را هم بیان کردند.

رئیس دفتر رئیس جمهور با بیان اینکه از دولت هم متقابلاً معاون اول رئیس جمهور، رئیس سازمان برنامه و بودجه و وزیران جهاد کشاورزی، صمت و نفت دستاوردهای دولت را از آغاز کار تا امروز بیان کردند، گفت: مسئولان اجرایی برنامه‌های مدنظر دولت سیزدهم در ۱۴۰۱ به ویژه برنامه هفتم توسعه کشور را اعلام کردند. در دیدار کارگزاران نظام با مقام معظم رهبری، تدوین این سند راهبردی بسیار مهم که آینده کشور را ریل گذاری خواهد کرد، مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و با مشارکت دولت و مجلس مبتنی بر سیاست‌های مصوب رهبری و تدوین برنامه هفتم توسعه کشور بزودی آغاز می شود.

وی ادامه داد: امیدواریم فرایند تصویب برنامه هفتم توسعه تا قبل از پایان سال در مجلس به اتمام برسد.

اسماعیلی با اشاره به نشست صمیمی و وجود همدلی و روحیه تعاون و وحدت بین مجلس و دولت در نشست امروز اظهار داشت: بر این باوریم هر چقدر این جلسات تکرار شود، اطلاع دولت و مجلس از نقطه نظرات و دیدگاه‌های یکدیگر در پیشرفت برنامه‌های امور می‌تواند کمک حال باشد و ما را به موفقیت برنامه ها نزدیک‌تر سازد.

کد خبر: ۱۴۶٬۰۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha