۲۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۴
برنامه‌های وزارت تعاون به منظور تحقق سیاست‌های کلی تامین اجتماعی بررسی شد
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس:

برنامه‌های وزارت تعاون به منظور تحقق سیاست‌های کلی تامین اجتماعی بررسی شد

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس، گفت: با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بخش‌هایی از برش اقتصادی برنامه‌های این وزارتخانه به منظور تحقق سیاست‌های کلی تامین اجتماعی بررسی شد.

به گزارش بازار، غلامرضا مرحبا سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، در تشریح نشست امروز ( یکشنبه 28 فروردین ماه ) کمیسیون متبوع خود، گفت: دستور کار اول کمیسیون اقتصادی نشست با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و معاونین وی در خصوص بررسی برش اقتصادی برنامه‌های این وزارتخانه به منظور تحقق سیاست‌های کلی تامین اجتماعی بود.

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: نمایندگان عضو کمیسیون و وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی بخشی از مباحث خود را در زمینه تحقق سیاست‌های کلی تامین اجتماعی را مطرح کردند.

وی با اشاره به اینکه دستورکار دوم نشست امروز کمیسیون اقتصادی در زمینه بررسی شور دوم طرح مسئولیت، اهداف، ساختار و وظایف بانک مرکزی جمهوری اسلامی بود که از صحن علنی به این کمیسیون ارجاع داده شده است، عنوان کرد: بندهای از طرح مذکور در زمینه هیات عالی و مجمع عمومی بانک مرکزی مورد بحث و بررسی قرار گرفت، پس از بررسی تمامی مواد این طرح مجددا به صحن علنی ارجاع داده می‌شوند.

کد خبر: ۱۴۶٬۰۳۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha