۲۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۱
برنامه جامع بهره‌مندی از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان در حوزه‌های عمرانی با وزارت راه نهایی می شود
معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور:

برنامه جامع بهره‌مندی از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان در حوزه‌های عمرانی با وزارت راه نهایی می شود

معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور گفت: برنامه کاملی را در حوزه های مختلف عمرانی تا هفته آینده با وزارت راه و شهرسازی جهت طرح در دولت نهایی می‌کنیم، بحث اصلی در برنامه توسعه تکنولوژی درحوزه ساختمان است.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور پس از نشست مشترک با کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران گفت: در روزهای اخیر با اعضای کمیسیون‌های مختلف در مجلس شورای اسلامی از جمله اعضای کمیسیون‌های کشاورزی، صنعت، آموزش و امروز نیز کمیسیون عمران جلسات مشترکی داشتیم.

وی ادامه داد: در حوزه مرتبط با کمیسیون عمران پروژه های متعددی را در دستور کار داریم و به دنبال این هستیم که برنامه کاملی را در سه بخش حوزه های مختلف عمرانی تا هفته آینده با وزارت راه و شهرسازی جهت طرح در دولت نهایی کنیم که مقدمات آن انجام شده و امیدواریم توسعه پیدا کند.

ستاری عنوان کرد: توسعه زیست بوم اقتصاد دانش بنیان در داخل وزارت خانه، پروژه‌های پرچم دار و ملی در حوزه‌های هوایی، حمل و نقل درون و برون شهری از جمله اتوبوس و مترو و همچنین پروژه های طرح کلان ملی در تکنولوژی‌های جدید ساخت و ساز از جمله محورهای طرح برنامه مشترک با وزارت راه و شهرسازی بوده که البته بحث اصلی نیز توسعه تکنولوژی درحوزه ساختمان است.

معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور اظهار کرد: امیدواریم با همراهی کمیسیون عمران اتفاقات خوبی در حوزه توسعه فعالیت‌های شرکت‌های دانش بنیان در بخش مسکن و حمل و نقل رخ دهد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین از اعضای کمیسیون عمران مجلس نیز دعوت کردیم تا از توانمندی‌های شرکت‌های دانش بنیان در حوزه های مختلف از جمله آب، انرژی، ساخت و ساز و راه بازدید داشته باشند. امیدواریم با همیاری مجلس شاهد تحقق شعار سال باشیم.

کد خبر: ۱۴۶٬۰۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha