۲۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۷
بهره‌ برداری از کشتی تجاری رورو با ظرفیت ۵۰ محموله کانتینری بزرگ در بندر بوشهر
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

بهره‌ برداری از کشتی تجاری رورو با ظرفیت ۵۰ محموله کانتینری بزرگ در بندر بوشهر

بوشهر- گزدرازی رئیس اتاق بازرگانی بوشهر از بهره‌برداری از کشتی تجاری رورو با ظرفیت ۵۰ محموله کانتینری بزرگ در بندر بوشهر خبر داد.

خورشید گزدرازی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: توسعه زیرساخت‌های صادرات و واردات در استان در سالی که به نام سال تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین نامگذاری شده بسیار ضروری است و اتاق بازرگانی در این مسیر گام برمی‌دارد.

وی افزود: استان بوشهر و بویژه بنادر مهم بوشهر و دیر در سال جاری باید از ظرفیت جام جهانی قطر نهایت بهره را ببرند و با توجه به مسافت کوتاه بین بوشهر و قطر، تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

رئیس اتاق بازرگانی بوشهر خاطر نشان کرد: پهلوگیری کشتی‌ها در بندر بوشهر و بندر دیر باید بیشتر از ظرفیت فعلی شود تا بتوانیم در مبادلات تجاری به موفقیت برسیم.

گزدرازی تصریح کرد: مذاکرات خوبی بین استاندار بوشهر و معاونین استاندار با سفیر قطر و سایر متولیان امور انجام شده و اکنون در مراحل نهایی برای انجام تبادلات مهم تجاری هستیم.

رئیس اتاق بازرگانی بوشهر از بهره‌برداری از کشتی تجاری رورو با ظرفیت ۵۰ محموله کانتینری بزرگ خبر داد و گفت: این کشتی ظرفیت ۵۰ محموله کانتینری بزرگ را دارد و می‌تواند ۸۰۰ خودرو را حمل کند که این کشتی نقش مهمی در تبادلات بازرگانی ایران و قطر دارد.

کد خبر: ۱۴۶٬۰۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha