۲۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۴
حل مسائل و چالش‌های کشور با همراهی مردم به سرانجام می‌رسد
معاون اول رئیس‌ جمهور:

حل مسائل و چالش‌های کشور با همراهی مردم به سرانجام می‌رسد

مخبر، معاون اول رئیس‌جمهور به صحنه آوردن مردم برای برطرف کردن مسائل کشور را از مهمترین و ضروری‌ترین ماموریت‌های امروز کشور دانست.

به گزارش بازار، محمد مخبر در نشستی که به منظور برای بررسی طرح‌های نخبگان، رویداد و سامانه هم افزایی مدیریت ایران به عنوان زیرساختی برای آشنایی، ارتباط و همکاری مدیران کشور با موسسات، شرکت ها و مجموعه‌های مردمی برگزار شد، گفت:‌ این طرح مهم و ارزشمند است که با اجرای آن استعدادها و ظرفیت‌های گروه‌های مردمی برای حل مسائل و چالش‌ها به مدیران اجرایی کشور معرفی می‌شود.

مخبر اظهار داشت: نخبگان و صاحبان ایده فقط در دانشگاه‌های معتبر پایتخت نیستند بلکه ظرفیت نیروی انسانی در کشور بسیار گسترده است و در دور افتاده ترین مناطق و اقصی نقاط کشور نخبگانی وجود دارند که اگر شرایط فعالیت برای آنان فراهم شود، کارهایی را انجام می‌دهند که می‌تواند برای کشور بسیار موثر و راهگشا باشد.

وی ادامه داد: چنین طرح‌هایی می‌تواند به شناسایی و احصاء ظرفیت‌های مردمی و معرفی نخبگان کشور به مدیران اجرایی کمک کند تا از این طریق دستگاه‌ها و مدیران اجرایی بتوانند نیازها و چالش‌های خود را به مردم و نخبگان واگذار کنند.

معاون اول رییس جمهور اضافه کرد: با اجرای این رویداد و راه اندازی این سامانه این امکان فراهم می‌شود تا مسائل استان‌ها و مناطق مختلف کشور توسط مردم و نخبگان همان مناطق حل و فصل شود و از مراجعه به پایتخت و کلان شهرها تا حد زیادی بی‌نیاز خواهند شد.

در این جلسه از رویداد هم‌افزایی مدیریت ایران که قرار است خرداد ماه امسال با حضور بیش از هزار شرکت و مجموعه مردمی برگزار شود گزارش ارائه و از سامانه جانبی آن به عنوان بستری پویا و چند منظوره برای آشنایی، ارتباط و همکاری مدیران کشور، موسسات و سازمان های مردمی رونمایی شد.

سامانه هم افزا این امکان را فراهم کرده تا فهرست تمام شرکت‌ها، موسسات و مجموعه‌های مردمی که به تایید کارشناسان ارزیابی رسیده‌اند در معرض دید عموم قرار گیرد و کاربران می‌توانند با ورود به این سامانه و انتخاب موضوع مورد نظر خود، فهرست شرکت‌ها و موسسات فعال در آن موضوع را مشاهده کنند.

کد خبر: ۱۴۶٬۰۰۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha