۳۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۸
اختصاص ۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای تعمیر ماشین‌الات راهداری ملایر
نماینده مردم ملایر در مجلس اعلام کرد:

اختصاص ۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای تعمیر ماشین‌الات راهداری ملایر

همدان - نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی از اختصاص ۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای تعمیر ماشین‌الات راهداری ملایر خبر داد.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام احد آزادی‌خواه پس از دیدار با معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری از موافقت وی با اختصاص ۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای تعمیر ماشین‌آلات راهداری ملایر خبر داد.

حجت الاسلام آزادی‌خواه با اشاره به اینکه نگهداری و تعمیر ماشین‌آلات بالاترین سهم را از نظر هزینه‌بری به خود اختصاص می‌دهد و از سوی دیگر تجهیز ماشین‌آلات نقش مهمی در پیشبرد پروژه‌های راهسازی دارد، خواستار اختصاص ۵۰ میلیارد ریال اعتباری جهت تعمیر ماشین‌آلات راهداری ملایر شد که معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور با این درخواست موافقت کرد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی همچنین در نامه‌ای از معاون وزیر درخواست کرد: نسبت به تخصیص قیر مورد نیاز به منظور روکش و ترمیم ۶۰۰ کیلومتر راه روستایی این شهرستان مساعدت ویژه شود.

حجت الاسلام آزادی‌خواه با اشاره به وجود ۶۰۰ کیلومتر راه روستایی آسفالته برای ۱۶۰ روستای بالای ۲۰ خانوار در شهرستان ملایر، از صدور دستور مساعدت معاون وزیر جهت روکش و ترمیم راه روستایی شهرستان خبر داد.

کد خبر: ۱۴۵٬۹۹۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha