۲۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۰
آموزش تعمیرات لوازم خانگی در تهران

آموزش تعمیرات لوازم خانگی در تهران

دوره آموزش تعمیرات لوازم خانگی از دوره های آینده داری است که در صورت یادگیری مهارت های آن و مسلط شدن به تعمیر یخچال، لباسشویی، می توانید صاحب شغلی پولساز با درآمد همیشگی شوید.

به گزارش بازار، دوره آموزش تعمیرات لوازم خانگی از دوره های آینده داری است که در صورت یادگیری مهارت های آن و مسلط شدن به تعمیر یخچال، لباسشویی، ظرفشویی و دیگر لوازم خانگی می توانید صاحب شغلی پولساز با درآمد همیشگی شوید. همانطور که می دانید امروزه تنوع لوازم خانگی افزایش چشمگیری داشته و در بیشتر ساختمان ها از این لوازم استفاده می شود. تکنولوژی ساخت و تولید این لوازم نیز بسیار پیشرفته شده است. همه این موارد به خوبی اشاره به بازار کار عالی این حرفه دارد، با آموزش تعمیرات لوازم خانگی می توانید به سادگی به این بازار کار وارد شوید و به درآمدهای 50 میلیونی دست پیدا کنید.

اما برای یادگیری این مهارت ها لازم است یک آموزشگاه تعمیرات لوازم خانگی حرفه ای را شناسایی کنید. آموزشگاه فنی برق یکی از بهترین مراکز آموزش تعمیر لوازم خانگی در تهران است که به صورت تئوری و عملی صفر تا صد نحوه عیب یابی و تعمیرات انواع لوازم خانگی از قبیل یخچال ساید، فریزر، دوقلو و غیره را به شما آموزش می دهد. شما با گذراندن دوره تعمیرات لوازم خانگی در این مرکز می توانید مسلط به تعمیرات لوازم خانگی شوید و در بازار کار به سفارش های مشتریان در زمینه تعمیر لوازم خانگی پاسخ دهید.

در آموزشگاه فنی برق بیش از 50 دوره آموزشی از جمله آموزش تعمیرات پکیج، آموزش تعمیرات موبایل، آموزش تعمیرات برد، آموزش مکانیک، آموزش برق ساختمان و . . . برگزار می شود. این آموزشگاه با کسب مجوزهای لازم از مراجع ذیربط دوره های خود را برگزار می کند، از این رو پس از اتمام دوره یک مدرک فنی حرفه ای تعمیرات لوازم خانگی به شما ارائه می شود که از طریق آن می توانید در نمایندگی ها و مراکز تعمیرات لوازم خانگی استخدام شوید.

آموزش صفر تا صد تعمیرات لوازم خانگی

آموزش تعمیرات لوازم خانگی در فنی برق از پایه شروع می شود. بنابراین اگر در زمینه تعمیرات این لوازم شناختی ندارید نگران یادگیری نباشید. استاد دوره که یکی از بهترین تعمیرکاران لوازم خانگی است به زبانی ساده و به صورت عملی نحوه عیب یابی و تعمیرات انواع لوازم خانگی را به شما آموزش می دهد. کلاس تعمیرات لوازم خانگی در این آموزشگاه مجهز به انواع مدل های لوازم خانگی و ابزار و تجهیزات می باشد. طی کلاس ابتدا استاد شما را با ساختار این لوازم، طرز کار آنها، قطعات آنها آشنا می کند بعد از این که شناخت لازم را به دست آوردید نوبت آموزش مباحث پیشرفته تعمیرات لوازم خانگی است. آموزش این مباحث به صورت عملی است یعنی شما بر روی دستگاه رفته و با مشکل ایجاد شده و نحوه تعمیر آن آشنا می شوید.

آموزش تعمیرات لوازم خانگی در تهران

آموزش تعمیرات یخچال

یخچال یکی از کاربردی ترین لوازم خانگی است. اگر می خواهید در شغل تعمیرات لوازم خانگی فعالیت داشته باشید بایستی مهارت های لازم برای تعمیر و عیب یابی انواع لوازم خانگی از قبیل یخچال های ساید، فریزر و معمولی را به دست آورید. یخچال ها با مشکلات بسیاری روبه رو می شوند. یکسره کار کردن، روشن نشدن، صدا داشتن، یخ زدن، خنک نکردن، نشتی آب، بوی نامطبوع، داغ شدن موتور برخی از رایج ترین مشکلاتی است که یخچال ها با آن روبه رو می شوند.

بروز هر یک از این مشکلات نشان دهنده معیوب شدن قطعه ای خاص می باشد و یک تعمیرکار یخچال حرفه ای بایستی به خوبی با این مشکلات و نحوه تعمیرات آنها آشنا باشد مثلا بداند علت بروز مشکل آسیب دیدن موتور است فن. یا برای رفع مشکل لازم است قطعه تعویض شود یا با تعمیر مشکل به طور کامل رفع می شود.

اگر دوره تعمیرات لوازم خانگی را در آموزشگاه فنی برق ثبت نام کرده باشید طی دوره آموزش صفر تا صد تعمیرات لوازم خانگی را خواهید دید.

آموزش تعمیرات ماشین لباسشویی

ماشین لباسشویی از دیگر لوازم خانگی پرکاربرد است. این دستگاه نیز با مشکلات بسیاری روبه رو می شود. نشت آب از ماشین لباسشویی، تخلیه نشدن آب لباسشویی، آبگیری نکردن دستگاه، سر و صدا ماشین لباسشویی، تمیز نشستن ماشین لباسشویی، بوی بد ماشین لباسشویی، روشن نشدن ، برق داشتن دستگاه، متوقف نشدن عملیات شستشو برخی از رایج ترین مشکلاتی است که در این دستگاه دیده می شود. بروز این مشکلات نشان می دهد که یکی از قطعات لباسشویی خوب کار نمی کند و نیاز به تعمیر یا تعویض دارد. اما برای تشخیص مشکل و علت لازم است با قطعات لباسشویی و طرز کار آنها آشنا باشید.

در دوره آموزش تعمیرات لوازم خانگی هر آنچه که برای عیب یابی و تعمیرات لباسشویی مورد نیاز است به شما آموزش داده می شود. با شرکت دراین دوره تعمیرات این دستگاه را از پایه آموزش میبیند و در انتها می توانید انواع لباسشویی داخلی و خارجی را تعمیر کنید.

آموزش تعمیرات لوازم خانگی در تهران

آموزش تعمیرات ماشین ظرفشویی

ظرفشویی از دیگر لوازم خانگی کاربردی است و یک تعمیرکار لوازم خانگی بایستی مسلط به نحوه عیب یابی و تعمیرات این دستگاه باشد. با شرکت در دوره تعمیر لوازم خانگی آموزشگاه فنی برق طریقه عیب یابی و تعمیر این دستگاه به صورت حرفه ای به شما آموزش داده می شود. قطعه شناسی، آموزش کار با ابزار، نقشه خوانی، عیب یابی درب ظرفشویی، عیب یابی تایمرهای الکتریکی، عیب یابی هیدروستات، هیتر، میکروسوئیچ درب، جت پمپ، شیر الکتریکی، آموزش نحوه تعویض نمک، آموزش تعمیر مخزن پودرو نمک و . . . برخی از موضوعاتی است که در این دوره آموزش داده می شود.

بهترین آموزشگاه تعمیرات لوازم خانگی

بهترین آموزشگاه تعمیرات لوازم خانگی ویژگی هایی دارد. اگر می خواهید با یادگیری مهارت های این رشته کسب درآمد داشته باشید توصیه می کنیم در انتخاب آموزشگاه دقت نظر داشته و این دوره را در آموزشگاهی سپری کنید که از ویژگی های زیر برخوردار باشد.

1-کلاس آموزشی مجهز

2-تجهیزات به تعداد کافی

3-مدرس با تجربه و متخصص

4-آموزش عملی سرفصل ها

5-سرفصل های کامل و جامع

6-پشتیبانی مناسب

7-مدرک معتبر

در آموزشگاه فنی برق این دوره زیر نظر فنی حرفه ای برگزار می شود و در پایان دوره نیز مدرکی معتبر به شما ارائه می شود. سرفصل های در این کلاس با توجه به نیازهای مشتریان تدوین شده و به گونه ای است که بتوانید انواع مشکلات در لوازم خانگی را رفع کنید. در کارگاه تعمیرات لوازم خانگی انواع ابزار و تجهیزات به تعداد کافی قرار گرفته است، بنابراین طی دوره می توانید به صورت عملی کار کنید و مهارت های این حرفه را یاد بگیرید.

در این آموزشگاه علاوه بر دوره تعمیرات لوازم خانگی کلاس های آموزشی متعدد دیگری برگزار می شود. آموزش برق صنعتی، آموزش برق ساختمان، آموزش نصب و تعمیرات پکیج و کولر گازی ،آموزش تعمیرات موبایل، آموزش مکانیکی و . . . برخی از این دوره ها می با

کد خبر: ۱۴۵٬۸۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • sepideh IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
      0 0
      شغل تعمیرات لوازم خانگی واقعا بازارکار خوبی داره و بدرد بخور هست به خصوص با گرونی های الان مردم تجریح میدن تعمیر کنن تا تعویض پس برای آموزش تعمیرات لوازم خانگی در تهران در بهترین آموزشگاه درنگ نکنید و همین حالا سراغ سایت فنی پویان برید.