۲۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۰
اجرای طرح برخورد با واحدهای صنفی متخلف در رمضان
فرمانده انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد

اجرای طرح برخورد با واحدهای صنفی متخلف در رمضان

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: پلیس نظارت بر اماکن عمومی تهران بزرگ طی ۴۸ ساعت گذشته، طرح ویژه برخورد با واحدهای صنفی متخلف را اجرا کرد.

به گزارش بازار، سردار حسین رحیمی با بیان اینکه همه باید حرمت ماه مبارک رمضان را رعایت کنیم، اظهار کرد: طرح ویژه برخورد با واحدهای صنفی متخلف با بکارگیری ۱۹۴ تیم از مجموعه پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ اجرا شده است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه در این طرح بیش از ۱۴ هزار واحد صنفی در سطح پایتخت مورد بازدید قرار گرفته است، افزود: با اجرای این طرح ۴۰۷ واحد صنفی که به طور غیرمجاز اقدام به ارائه مواد غذایی گرم کرده و زمینه روزه خواری و هنجارشکنی را فراهم کرده بودند پلمپ و یا اخطاریه داده شد.

او با بیان اینکه این طرح در راستای مطالبه مردم شریف بوده است، عنوان کرد: اجرای این طرح تا پایان ماه مبارک رمضان در دستور کار پلیس قرار دارد.

این مقام ارشد انتظامی ابراز داشت: امروز پلیس خدمتگزاری به مردم متدین را برای خود افتخار می‌داند و تکریم شهروندان عزیز را در راس ماموریت‌های خود قرار داده است.

رئیس پلیس پایتخت یادآور شد: همانطور که تاکید شد باید از تظاهر به روزه خواری در ملاءعام خودداری شود و همه اغذیه فروشی‌ها موظف به رعایت ضوابط ابلاغی هستند از این رو فعالیت واحدهای فروشی در حد فاصله بین سحر تا افطار ممنوع است.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: در پایانه‌های مسافربری که محل تردد مسافران است صرفاً ارائه غذای سرد آن هم باید با رعایت ضوابط ابلاغی و شئونات ماه رمضان ارائه شود.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه همه رده‌های انتظامی و ترافیکی در راستای رعایت شأن و حرمت ماه رمضان، ضوابط ابلاغی خود را انجام خواهند داد، گفت: همه باید خود را موظف به رعایت حرمت ماه رمضان بدانند.

کد خبر: ۱۴۵٬۶۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha