۲۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۰
پیش‌بینی خرید ۲۰ هزار تن گندم از کشاورزان زنجانی
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی زنجان به بازار خبر داد؛

پیش‌بینی خرید ۲۰ هزار تن گندم از کشاورزان زنجانی

زنجان- زمانی، مدیرکل غله و خدمات بازرگانی زنجان گفت: با توجه به استقبال خوب کشاورزان استان از نرخ جدید گندم، پیش بینی می‌شود بیش از ۲۰ هزار تن خرید تضمینی گندم در استان باشد.

ولی اله زمانی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار به خرید گندم از کشاورزان زنجانی اشاره کرد و گفت: تا ۲۶ فررودین ماه سالجاری بیش از ۱۲ هزار تن گندم بذری و مازاد بر نیاز کشاورزان خریداری شده است.

وی با بیان اینکه پیش بینی می‌شود با توجه به استقبال کشاورزان از نرخ جدید، بیش از ۲۰ هزار تن خرید تضمینی گندم در استان باشد،اظهار کرد: این میزان گندم از طریق سیلوی های استان خریداری شده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی زنجان گفت: خرید تضمینی گندم تا آخر فروردین ماه ۱۴۰۱ ادامه دارد و به ازای هر کیلوگرم ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان در کمترین زمان به حساب کشاورزان واریز شده است.

زمانی تاکید کرد: اکنون بیش از ۵۵۰ میلیارد ریال از بهای خرید تضمینی گندم مازاد بر نیاز کشاورزانی زنجان از طریق بانک عامل (کشاورزی) پرداخت شده است.

وی افزود: طبق اعلام بخشنامه وزارت جهاد کشاورزی، قیمت خرید تضمینی گندم در سال زراعی جاری از کشاورزان به ازای هر کیلوگرم گندم معمولی و دو روم به ترتیب ۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان و ۱۰ هزار و ۹۲۰ تومان تعیین و مبلغ یک هزار تومان نیز جایزه تحویل گندم به دولت به ازای هر کیلوگرم، به مبلغ مذکور اضافه شده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی زنجان تاکید کرد: کشاورزان می‌توانند با ارائه کپی کارت ملی و شماره حساب بانک کشاورزی و ثبت در سامانه پهنه بندی جهاد کشاورزی، جهت تحویل گندم مازاد بر نیاز خود به سیلوی غدیر زنجان مراجعه کنند.

کد خبر: ۱۴۵٬۶۷۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha