۲۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۱
۶۰ واحد مستعد دانش بنیان شدن در شهرک های صنعتی استان سمنان شناسایی شد
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان:

۶۰ واحد مستعد دانش بنیان شدن در شهرک های صنعتی استان سمنان شناسایی شد

سمنان- باقری، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان گفت: یک هزار و ۱۳۷ واحد در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان فعال است و ۶۰ واحد مستعد دانش بنیانی نیز شناسایی شده است.

محمدرضا باقری در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه یک هزار و ۱۳۷ واحد در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان فعال است، بیان داشت: شاهد فعالیت ۳۸ واحد دانش بنیان در مجموعه شهرک های صنعتی استان هستیم که امیدواریم این تعداد در سال جاریس با توجه به شعار سال افزایش نیز باید.

وی با بیان اینکه ۶۰ واحد تولیدی در شهرک های صنعتی استان سمنان هستند که مستعد دانش بنیان شدن محسوب می شوند و لذا باید از آنها حمایت کرد، ابراز کرد: یکی از اقداماتی که در شهرک های صنعتی استان انجام می شود ارائه راهکار و مشاوره است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان همچنین بیان کرد: به منظور بررسی مشکلات و تسهیل در اجرا و تکمیل طرح های راهبردی اقتصادی و عمرانی در شهرک صنعتی سمنان، استاندار سمنان، نماینده مردم شهرستانهای سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان ارشد اجرایی استان از دو طرح بزرگ صنعتی در سمنان بازدید کردند تا بتوانیم روند اجرایی شدن آنها در کوتاه ترین مدت زمان را شاهد باشیم

باقری با بیان اینکه منطقه ویژه اقتصادی در شهرک صنعتی سمنان اولین طرح در حال تکمیل مورد بازدید قرار گرفته بود که مقرر شد با هماهنگی مسئولان روند دریافت کد گمرکی برای این منطقه تا سه ماه آینده تسهیل شود، تاکید کرد: این زیرساخت می تواند امکان خوبی برای اشتغال و توسعه اقتصادی به سمنان ببخشد.

وی افزود: در این بازدید روند ساخت و تلکمیل پل روگذر شهرک صنعتی سمنان نیز به صورت میدانی بررسی و دستورات لازم برای رفع تعدادی از مسائل اجرایی داده شد، قرار است طبق تعهد پیمانکار این طرح در شهریور امسال همزمان با هفته دولت به بهره برداری برسد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان بیان کرد: حمایت از شرکت های دانش بنیان حاضر در شهرک های صنعتی استان سمنان از جمله دیگر اقداماتی است که در سال جاری با حمایت مسئولان ارشد استانی و شهرستانی در سراسر استان سمنان صورت خواهد پذیرفت که در این راستا بازدید های ادواری برای مسئولان استانی در نظر گرفته شده است.

کد خبر: ۱۴۵٬۵۶۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha