۲۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۹
ادامه روند نزولی قیمت ارز دیجیتال هارمونی| اصلاح قیمت تا کجا ادامه دارد؟
تحلیل بازار رمزارزها؛

ادامه روند نزولی قیمت ارز دیجیتال هارمونی| اصلاح قیمت تا کجا ادامه دارد؟

قیمت ارز دیجیتال هارمونی طی هفته های گذشته افت شدید داشته و بررسی نمودارهای قیمت نشان دهنده افت احتمالی بیشتر قیمت طی روزهای آتی است.

به گزارش بازار، با عقب نشینی گسترده بازار ارزهای دیجیتال، قیمت ارز محبوب هارمونی وان نیز به سطح حمایت مهمی سقوط کرد. از سوی دیگر، اکوسیستم مالی غیرمتمرکز (DeFi) این پلتفرم نیز دچار چالش هایی شد که در پی آن، قیمت توکن ONE کاهش یافت. این ارز هم اکنون با قیمت ۰.۱۲ دلار در بازار معامله می شود که چند نقطه بالاتر از پایین ترین سطح این هفته آن یعنی ۰.۱۱۳۰ دلار و حدود ۶۷ درصد کمتر از بالاترین سطح قیمت ثبت شده قیمت آن در تاریخ است. این در حالیست که ارزش کل بازار هارمونی نیز به حدود ۱.۴۸ میلیارد دلار کاهش یافته است.

چرا قیمت هارمونی سقوط کرده است؟
هارمونی یک پلت فرم قرارداد هوشمند پیشرو است که برای ساخت و مقیاس‌بندی برنامه‌های کاربردی در تمام صنایع استفاده قابل استفاده است. توسعه دهندگان، هارمونی را به دلیل طراحی معماری آن انتخاب می کنند؛ چراکه یک پلت فرم مقیاس پذیر با دانش صفر (ZK) محسوب می شود.

همچنین، این پلتفرم به تازگی از یک پروژه مالی ۳۰۰ میلیون دلاری رونمایی کرده است. علاوه بر این، هارمونی به عنوان بخشی از استراتژی رشد خود، پروژه Vision ۲۰۲۶ را راه اندازی کرده که قرار است در قالب آن، یک پلتفرم پیشرو غیر متمرکز مالی در آینده راه اندازی شود.

پیش بینی قیمت هارمونی وان

ادامه روند نزولی قیمت ارز دیجیتال هارمونی| اصلاح قیمت تا کجا ادامه دارد؟

نمودار چهار ساعته هارمونی نشان می دهد که قیمت ONE به ۰.۱۱۳۰ دلار کاهش یافته است که پایین ترین سطح از ۲۴ فوریه بود. همانطور که در نمودار نشان داده شده، این سطح قیمت به حمایت مهم و حیاتی برای وان بدل شده که در صورت از دست رفتن آن، می توانستیم شاهد افت شدیدتر قیمت برای وان باشیم.

اکنون، یک نگاه دقیق تر نشان می دهد که ارز هارمونی در حال شکل گیری نوعی الگوی پرچم نزولی است. در تحلیل پرایس اکشن، این الگو معمولا یک علامت نزولی است. همچنین قیمت به زیر میانگین متحرک ۲۵ روزه و ۵۰ روزه خود حرکت کرده است.

قیمت هارمونی نیز چیزی شبیه به الگوی فنجان و دسته معکوس شده است. بنابراین، این احتمال وجود دارد که این توکن به احتمال زیاد روند نزولی را از سر بگیرد. اگر این اتفاق بیفتد، پشتیبانی بعدی ۰.۱۰ دلار خواهد بود.

کد خبر: ۱۴۵٬۵۳۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha