۲۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۵
۱۰۰ هزار طرح تولیدی و اشتغال‌زا در سراسر کشور حمایت می‌شود
در گفتگو با خبرنگار بازار مطرح شد؛

۱۰۰ هزار طرح تولیدی و اشتغال‌زا در سراسر کشور حمایت می‌شود

سمنان- رضایی، مدیرعامل صندوق کار آفرینی امید کشور گفت: در سال جاری و با هدف ایجاد اشتغال پایدار، صندوق کارآفرینی امید از ۱۰۰ هزار طرح تولیدی و اشتغال‌زا حمایت خواهد کرد.

نعمت الله رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه صندوق کارآفرینی امید در سال جاری از ۱۰۰ هزار طرح تولیدی و اشتغال زایی در سراسر کشور حمایت خواهد کرد، بیان داشت: به واحد های تولیدی و اشتغال زا در سطح کشور تسهیلات پرداخت می شود.

وی با بیان اینکه این حمایت ها با هدف ارتقای اشتغال پایدار، حفظ وضعیت موجود و همچنین ارتقا و رونق تولید انجام می شود، بیان داشت: طی سال های اخیر صندوق کارآفرینی امید به بسیاری از واحد های تولیدی کمک کرده تا بتوانند اشتغال ایجاد کنند و یا اشتغال موجود خود را در تلاطم اقتصادی حفظ نمایند.

مدیرعامل صندوق کار آفرینی امید کشور با بیان اینکه در سال گذشته ۵۱ هزار طرح مورد حمایت صندوق قرار گرفت و امسال می خواهیم این عدد را به ۱۰۰ هزار واحد یعنی دو برابر افزایش دهیم، گفت: با توجه به اینکه امسال نیز به عنوان تولید دانش بنیان و اشتغال نامگذاری شده، تمام تلاش خود را در راستای ارتقای اشتغال در سطح کشور به کار خواهیم گرفت.

رضایی با بیان اینکه رونق اقتصادی و اشتغال مورد توجه جدی دولت است، بیان کرد: حمایت از کسب و کارهای خرد و ایجاد امید برای ارتقای تولیدات از جمله محورهای صندوق کارآفرینی امید محسوب می شود.

وی با بیان اینکه صندوق کارآفرینی امید تاکنون از بسیاری کسب و کارهای خرد حمایت کرده است، افزود: در دوسال اخیر برای ارائه تسهیلات به واحد های تولیدی و کسب و کارهای خرد در استان سمنان ۱۸۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده که به صورت تسهیلات پرداخت می شود.

مدیرعامل صندوق کار آفرینی امید کشور با بیان اینکه از این میزان تسهیلات ۳۰ میلیارد تومان در سال گذشته پرداخت شده و مابقی در سال جاری پرداخت می شود، گفت: امیدواریم این اعتبارات بتواند اشتغال خوبی را در استان ایجاد کند و به خصوص در روستاها بتوانیم شاهد افزایش ماندگاری و رونق تولیدی و اقتصادی باشیم.

کد خبر: ۱۴۵٬۴۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha