۲۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۲
۱۱۷ کارخانه در مازندران از تملک بانک ها خارج شدند
در گفتگو با بازار؛

۱۱۷ کارخانه در مازندران از تملک بانک ها خارج شدند

ساری- خیریان پور، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران با اشاره به اینکه ۱۸۶ واحد تولیدی در تملک بانک ها بودند، گفت: تاکنون ۱۱۷ واحد از تملک خارج شدند.

حسن خیریان پور در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به دستاورد بیش از ۱۱ هزار میلیارد تومانی سفر رئیس جمهور برای تحول اقتصادی در استان اظهار داشت: دولت این میزان از سرمایه در گردش را برای تامین سرمایه در گردش و تسهیلات بخش اقتصادی مازندران مصوب کرده است.

وی افزود: در مجموع ۱۱ هزار میلیارد تومان تسهیلات در سفر رئیس جمهور به استان مصوب شد که بخشی برای تامین سرمایه درگردش واحدهای صنعتی، تولیدی و بنگاه های اقتصادی درنظر گرفته می شود.

وی ادامه داد: همچنین بخشی از تسهیلات برای اجرای طرح های جدید و تکمیل طرح های نیمه کاره دارای پیشرفت بالای ۵۰ درصد تخصیص داده می شود.

خیریان پور با بیان اینکه تمرکز ویژه ای بر طرح های دانش بنیان داریم، افزود: همچنین در استان ۱۸۶ واحد تولیدی تحت تملک بانک های استان بود که با پیگیری صورت گرفته ۱۱۷ واحد از تملک بانک ها خارج شده است.

معاون استاندار مازندران گفت: ۴۰ واحد تولیدی تحت تملک درواحدهای ثبتی و دادگستری دارای پرونده هستند و برای رفع مشکلات آن ها در قالب اقاله یا اجاره به شرط تملک با بانک ها رایزنی شده است تا به سرمایه گذار واجد شرایط واگذار شود.

وی تصریح کرد: همچنین واحدهایی نیز بالای ۵۰ تا ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند که نیازمند تسهیلات هستند.

کد خبر: ۱۴۵٬۴۷۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha