۲۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۷
آرد به کشورهای همسایه قاچاق می شود
معاون اقتصادی استاندار گلستان:

آرد به کشورهای همسایه قاچاق می شود

گرگان- دهنوی، معاون اقتصادی استاندار گلستان گفت: بخشی از دلایل کمبود آرد به دلیل افزایش قیمت این محصول در بازار آزاد و بخش دیگر نیز به دلیل قاچاق این کالا به کشورهای همسایه است.

محمد دهنوی در حاشیه بازدید از نانوایی ها در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: در چند روز گذشته گزارش هایی از صف های شلوغ نانوایی ها و مشکلاتی که مردم در این حوزه داشتند دریافت کردیم که برای حل این مساله نظارت در حوزه نانوایی ها بیشتر شده است.

وی افزود: علاوه بر تشدید نظارت ها سهمیه جدید آرد به نانوایی ها اختصاص داده شد تا بتوانیم بخشی از این مشکلات را کنترل کنیم.

دهنوی با اشاره به دلایل کمبود آرد در منطقه، گفت: بخشی از این کمبودها به دلیل افزایش قیمت آرد در بازار آزاد است و بخش دیگر این مسئله با توجه کمبود آرد در کشورهای همسایه برای قاچاق این کالا است.

وی افزود: برای کنترل این مسئله مکانیزمی را تدوین کرده ایم که نظارت بر نانوایی ها با نصب دوربین و کنترل توسط فرمانداری ها و مسئولان بیشتر شود.

معاون اقتصادی استاندار گلستان گفت: امیدواریم مردم نیز در این زمینه با ما همکاری داشته باشند و هر گونه کم کاری را به همکاران ما اطلاع دهند.

دهنوی در خاتمه خاطرنشان کرد: امیدواریم با اقدامات انجام شده بتوانیم تا پایان فروردین ماه صف های شلوغ نانوایی ها را کنترل کنیم.

کد خبر: ۱۴۵٬۴۳۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha