۲۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۱
بارش‌های ۵ روزه کشور در راه است

بارش‌های ۵ روزه کشور در راه است

با توجه به آغاز فرارفت هوای مرطوب از عرض‌هایِ جنوبی و وجود امواج ناپایدار ناشی از ناوه، از پسفردا به مدت ۵ روز آینده در کشور بارندگی خواهیم داشت.

به گزارش بازار، با توجه به آغاز فرارفت هوای مرطوب از عرض‌هایِ جنوبی و وجود امواج ناپایدار ناشی از ناوه، از پسفردا به مدت ۵ روز آینده در کشور بارندگی خواهیم داشت. بطوریکه روز پنجشنبه بارش‌های پراکنده‌ای در برخی نقاط در غرب و مرکز، دامنه‌های زاگرس مرکزی و سواحل کاسپین خواهیم داشت. روز جمعه تقریباً در این مناطق بارش‌ها را با قوت بیشتر شاهد هستیم، علاوه بر این مناطق ارتفاعات کرمان هم بارش رخ خواهد داد.

روز شنبه در خیلی از مناطق نیمه شمالی بارش داریم که شدت اونها در ارتفاعات شمالی البرز در مازندران، شمال سمنان و گلستان و مناطقی از شمال غرب کشور خواهد بود.

روز یکشنبه بارش‌ها به نیمه شرقی منتقل شده بسیاری از استان‌های شرق و تا حدودی مرکز تحت تأثیر هستند، شدت بارش در شمال‌شرق جایی مثل خراسان شمالی، برخی مناطق خراسان رضوی و شرق اصفهان و شمال یزد خواهد بود.

ایستگاه آخر فعال سیستم در نیمه‌ شرقی روز دوشنبه خواهد بود که بارش‌های قابل را در خراسان رضوی و جنوبی رقم خواهد زد و بشکل منفرد در مناطقی از اصفهان و یزد و کرمان هم بارش رخ خواهد داد.

بارش‌های ۵ روزه کشور در راه است

کد خبر: ۱۴۵٬۳۵۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha