۲۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۷
ادامه احتمالی ریزش ریپل| قیمت تا کجا ریزش خواهد داشت؟
تحلیل بازار رمزارزها؛

ادامه احتمالی ریزش ریپل| قیمت تا کجا ریزش خواهد داشت؟

قیمت ریپل طی چند روز گذشته در یک روند نزولی قوی قرار داشته و ریزش اخیر، پس از تشکیل یک الگوی گوه‌ای رخ داده که معمولاً یک علامت نزولی است.

به گزارش بازار، با سقوط بازار سهام و ارزهای دیجیتال، قیمت ریپل به پایین‌ترین سطح از فوریه سقوط کرده است. ریپل اکنون با قیمت ۰.۷۰۱۰ دلار در بازار معامله می شود که حدود ۲۳ درصد کمتر از بالاترین نقطه قیمتی این ماه است.

قیمت ریپل همچنین، حدود ۴۷ درصد کمتر از بالاترین نقطه در سال ۲۰۲۱ باقی مانده و ارزش کل بازار آن را به حدود ۳۳ میلیارد دلار می رسد.البته ریزش بازار تنها منحصر به ریپل نبوده و ارزهای دیگر مانند اتریوم، بیت کوین، سولانا و کاردانو نیز سقوط کرده اند.

قیمت ریپل به دلیل نگرانی های مداوم در مورد بازار اوراق قرضه سقوط کرده است. ادامه فروش اوراق، قیمت بازدهی اوراق را به بالاترین سطح در سال‌های اخیر رسانده است. بازدهی ۱۰ و ۳۰ ساله ایناوراق اکنون به مرز ۳ درصد نزدیک می شود.

در عین حال، نشانه هایی وجود دارد که نشان می دهد وارونگی منحنی بازده برای مدتی ادامه خواهد داشت.

این عملکرد به پایین کشیدن بیشتر بازار ارزهای دیجیتال و سهام کمک کرده است. شاخص نزدک ۱۰۰ نیز در همین راستا، بیش از ۸ درصد از بالاترین سطح این ماه سقوط کرده است. به همین ترتیب، شاخص‌های داو جونز و S&P ۵۰۰ خوب عمل نکرده‌اند، زیرا سرمایه‌گذاران پیش‌بینی می‌کنند که سیاست های آتی فدرال رزرو احتمالا جنگ‌طلب‌انه تر باشد.

پیش بینی قیمت ریپل

ادامه احتمالی ریزش ریپل| قیمت تا کجا ریزش خواهد داشت؟

نمودار روزانه نشان می دهد که قیمت ریپل طی چند روز گذشته در یک روند نزولی قوی قرار داشته است. با این حال، نگاه دقیق‌تر نشان می‌دهد که این سقوط پس از تشکیل یک الگوی گوه‌ای رخ داده که معمولاً یک علامت نزولی است.

ریپل همچنین به زیر میانگین متحرک ۲۵ روزه و ۵۰ روزه خود رسیده است. این دو، متقاطع نزولی ایجاد کرده اند که نشان دهنده ادامه روند نزولی است. بنابراین، سطح پشتیبانی کلیدی بعدی برای رصد، روی ۰.۶۲ دلار خواهد بود که کمترین سطح در ۲۴ فوریه امسال است.

کد خبر: ۱۴۵٬۱۲۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha