۲۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۱
واقعیت اعتصاب میادین چیست؛ اعتراض غرفه های شهرداری به قیمت گوجه فرنگی
بازار گزارش می دهد

واقعیت اعتصاب میادین چیست؛ اعتراض غرفه های شهرداری به قیمت گوجه فرنگی

یاوری عضو هیات مدیره اتحادیه بار فروشان با رد خبر اعتصاب بارفروشان گفت: غرفه های شهرداری نسبت به پایین بودن نرخ گوجه فرنگی اعتصاب کردند و برای شکستن اعتصاب قیمت این محصول از سوی شهرداری افزایش یافت.

بازار؛ گروه کشاورزی: در حالی که این روزهای قیمت محصولات کشاورزی نوسانات بالایی دارد و در سطح خرده فروشی بر اساس فاکتورهای خرید و احتساب یک سود مصوب ۳۵ درصد توزیع می شود، به گزارش خبرنگار بازار در میادین تره بار امروز سه شنبه ۲۳ فروردین ماه بارفروشان سبزی و صیفی جات در اعتراض به نرخ های اعلامی اعتصاب کرده اند.

اکبر یاوری عضو هیات مدیره اتحادیه بار فروشان تهران به خبرگزار بازار در این خصوص گفت: بار فروشان اعتصاب نکرده اند بلکه غرفه های شهرداری به عبارتی بار نزده اند آنهم به این دلیل که نرخ بارهای غرفه یک مقدار پایین بوده و با توجه به اینکه هزینه ها و کرایه ها بالا است لذا نسبت به این اقدام اعتراض کرده اند.

با شکسته شدن اعتصاب کامیون داران در میدان تره بار گوجه فرنگی زیاد شد و نرخ آن به ۱۰ هزار تومان رسید و شهرداری نیز نرخ غرفه داران را از ۱۵ هزار تومان به ۱۲ هزار تومان کاهش داد

بازار روزهای اقماری سطح شهر نسبت به پایین بودن نرخ گوجه گوجه فرنگی اعتراض و اعتصاب کردند
یاوری با تاکید بر اینکه در میدان تره بار هیچ اعتصابی رخ نداده تصریح کرد: بار به اندازه کافی در میدان موجود است اما بازار روزهای اقماری که در سطح شهر هستند مثل بازار قزل قلعه، بازار صادقیه و غیره در بخش فرنگی جات اعتصاب کرده اند که به دلیل اینکه نرخ گوجه فرنگی را شهرداری پایین آورده امروز اعتصاب کردند.

وی تصریح کرد: شنیده های حاکی است امروز مطابق جلسه ای که برگزار شد نرخ ها را افزایش داده اند و از امشب غرفه های شهرداری بار خواهند زد.

یاوری گفت: در واقع به دلیل اینکه طی هفته گذشته با توجه به اعتصاب کامیون داران نرخ گوجه فرنگی بالا رفت و نرخ این محصول برای غرفه داران از سوی شهرداری ۱۵ هزار تومان تعیین شد اما با شکسته شدن اعتصاب کامیون داران در میدان تره بار گوجه فرنگی زیاد شد و نرخ آن به ۱۰ هزار تومان رسید و شهرداری نیز نرخ غرفه داران را از ۱۵ هزار تومان به ۱۲ هزار تومان کاهش داد.

قیمت گوجه فرنگی در میدان تره بار ۱۰ الی ۱۲ هزار تومان است| شهرداری نرخ گوجه در غرفه های سطح شهر را به ۱۴ هزار تومان افزایش داد
وی افزود: بنابراین غرفه داران توان خرید گوجه با نرخ ۱۰ تا ۱۲ هزار تومان را از میدان تره بار نداشتند و لذا امروز در اعتراض به نرخ گوجه فرنگی اعتصاب کردند و بخش فرنگی جات بار نزدند.

یاوری در پایان گفت: در حال حاضر نرخ گوجه فرنگی میناب در میدان بین ۱۰ تا ۱۲ هزار تومان است و گوجه فرنگی بندر ۶ الی ۷ هزار تومان است و همچنین شنیده ها حاکی است قرار بر این است نرخ این محصول در غرفه های شهرداری به ۱۳ و نیم الی ۱۴ هزار تومان افزایش یابد.

کد خبر: ۱۴۵٬۰۹۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha