۲۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۳
واکنش مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی به کمبود سوخت گازوئیل

واکنش مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی به کمبود سوخت گازوئیل

ویس کرمی، مدیر عامل شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی گفت: کنترل و نظارت بر جایگاه‌های سوخت سراسر کشور تشدید می‌شود.

به گزارش بازار، کرامت ویس‌کرمی، مدیر عامل شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی، درباره کمبود سوخت گازوییل در برخی جایگاه‌ها در روزهای اخیر گفت: در مناطق عملیاتی ۳۷ گانه نظارت و کنترل بر جایگاه‌های سوخت تشدید می‌شود و در محورهایی که تردد زیاد است افزایش سهمیه و کنترل میدانی خواهیم داشت تا جایگاه‌ها در ۲۴ ساعت شبانه روز سوخت گازوییل داشته باشند و ناوگان بتواند بدون هیچ مشکلی سوختشان را تامین کند.

کرامت ویس‌کرمی افزود: رانندگان و کامیون‌داران در مواجه با کمبود گازوییل در جایگاه‌ها می‌توانند با تلفن‌های مناطق عملیاتی که در جایگاها نصب شده است تماس بگیرند و یا مسئله را به شماره ۰۹۶۲۷ اطلاع رسانی کنند.

ویس کرمی گفت: میزان سهمیه گازوئیل ناوگان حمل و نقل و جایگاه‌های عرضه سوخت، بر اساس پیمایش و میزان تردد مشخص می‌شود.
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: سهمیه نفت‌گاز ناوگان حمل و نقل، باری و مسافری، بر مبنای پیمایش تخصیص می‌یابد؛ یعنی هر خودروی دیزلی برمبنای میزان عملکرد، سهمیه سوخت دریافت می‌کند.

ویس کرمی ادامه داد: روزانه ۵۲ میلیون لیتر گازوئیل بر همین اساس به مناطق عملیاتی تحویل می‌شود که برای هر استان بر اساس میزان تردد، متفاوت است.

مدیر عامل شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی می‌گوید: موظف هستیم سوخت نفت‌گاز هر خودرو را بر اساس عملکردی که داشته تامین کنیم که در کارت هوشمند سوخت آن خودرو، واریز می‌شود.

تقسیم‌بندی گازوئیل در جایگاه‌ها نیز بر اساس همین پیمایش صورت می‌گیرد. ممکن است یک جایگاه سوخت، در ۲۴ ساعت دارای گازوئیل نباشد؛ اما با توجه به اینکه ۲ هزار و ۸۰۰ جایگاه سوخت از مجموع ۴ هزار و ۲۰۰ جایگاه کشور، توزیع کننده گازوئیل هستند، اگر مردم به جایگاه بعد یا قبل آن مراجعه کنند، قطعا گازوئیل وجود دارد.

ویس کرمی ادامه داد: ما وظیفه داریم بر اساس سهمیه‌ای که مشخص می‌شود برای هر خودرو میزان سوخت را در کارتشان شارژ کنیم و سهمیه جایگاه‌ها را هم مشخص و توزیع کنیم.

کد خبر: ۱۴۵٬۰۷۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha