۲۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۲
فعالسازی ۱۷۰ واحد تولیدی راکد در اصفهان| ۳ هزار نفر اشتغال ایجاد شد
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان مطرح کرد؛

فعالسازی ۱۷۰ واحد تولیدی راکد در اصفهان| ۳ هزار نفر اشتغال ایجاد شد

اصفهان - نقش، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت: با فعال شدن واحدهای صنعتی راکد و نیمه فعال در این استان به اشتغال بیش از سه هزار نفر کمک شد.

امیررضا نقش در پایان جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار بازار با اشاره به اینکه در آخرین جلسه این ستاد به ۱۶ پرونده رسیدگی شد، اظهار داشت: برای این واحدهای تولیدی و صنعتی خوشبختانه مصوبات خوبی داشتیم که با اجرایی شدن این مصوبات شاهد فعال شدن آنها خواهیم بود.

وی با بیان اینکه از این تعداد پرونده بررسی شده هشت مورد مربوط به مشکلات سیستم بانکی برای تولیدکنندگان بود، ابراز داشت: هشت پرونده دیگر هم مربوط به مسائلی دیگر همچون تامین اجتماعی، امور مالیاتی و غیره بود.

معاون امور هماهنگی اقتصادی استانداری اصفهان با اشاره به اینکه در طول شش ماهه انتهایی سال ۱۴۰۰ در این ستاد حدود ۶۷۰ پرونده مورد بررسی قرار گرفت، تصریح کرد: با بررسی های انجام شده و بر اساس مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان ۱۷۰ واحد تولیدی و صنعتی نیمه فعال و راکد به چرخه تولید برگشتند.

وی با اشاره به اینکه با بازگشت این واحدهای تولیدی و صنعتی به چرخه تولید به اشتغال بیش از سه هزار نفر در سطح استان اصفهان کمک شد، خاطرنشان کرد: با توجه به دستور اکید ریاست محترم جمهوری درصدد هستیم مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی را حل تا زمینه اشتغال افراد در جامعه فراهم شود.

نقش با بیان اینکه پرونده های ارجاع شده به ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان را یک به یک رسیدگی می کنیم، گفت: طبق قانون مصوبات این ستاد برای همه دستگاه های اجرایی و خدماتی و بانکی منطبق بر قانون و باید توسط دستگاه های مربوطه اجرایی شود.

وی با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب به تولید گفت: رونق تولید یکی از مهمترین مولفه های جهش اقتصادی در جامعه و افزایش اشتغال است و مدیران و مسئولان استانی از تمام ظرفیت های خود برای رونق تولید در سطح استان استفاده می کنند.

کد خبر: ۱۴۴٬۹۶۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha