۲۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۳
ریزش احتمالی اتریوم به زیر ۳ هزار دلار| فعلا دست به معامله نزنید
تحلیل بازار رمزارزها؛

ریزش احتمالی اتریوم به زیر ۳ هزار دلار| فعلا دست به معامله نزنید

با ریزش سنگین بازار ارزهای دیجیتال، اتریوم نیز سطح حمایت مهم ۳۲۰۰ دلاری خود را از دست داد که نشان دهنده تسلط خرس ها بر بازار و در نتیجه احتمال ریزش بیشتر قیمت این ارز دیجیتال است.

به گزارش بازار، با ریزش سنگین بازار ارزهای دیجیتال، اتریوم نیز سطح حمایت مهم ۳۲۰۰ دلاری خود را از دست داد که نشان دهنده تسلط خرس ها بر بازار و در نتیجه احتمال ریزش بیشتر قیمت این ارز دیجیتال است.

قیمت اتریوم در زمان نگارش این گزارش، با قیمت ۳۰۲۸ دلار معامله شده و یک سطح کلیدی در نمودار ۴ ساعته را دوباره آزمایش خواهد کرد. تحلیلگران نشریه FXStreet معتقدند با از دست رفتن حمایت اتریوم، اهداف بعدی قیمت این ارز می تواند روی ۲۹۸۷ دلار و ۲۹۳۰ دلار باشد.

ریزش احتمالی اتریوم به زیر ۳ هزار دلار| فعلا دست به معامله نزنید


با این حساب، قیمت اتریوم احتمالاً طی روزهای آینده به طور کامل تحلیل نزولی فعلی را تأیید خواهد کرد. با افزایش تسلط قدرتمند خرس ها بر بازار کریپتو، فشار فروش در محدوده قیمت فعلی اتریوم، تا حد زیادی افزایش یافته است.

به عبارت ساده تر، به نظر نمی رسد در حال حاضر، هیچگونه حمایت صعودی در بازار وجود داشته باشد و در صورت از دست رفتن حمایت ۳۹۵۰۰ الی ۴۰۰۰۰ دلاری بیت کوین، باید منتظر ریزش سنگین تر بازار باشیم.

در همین حال، اندیکاتور فیبوناچی نشان می دهد که قیمت اتریوم می تواند به ۲۹۰۰ دلار و احتمالاً ۲۶۷۰ دلار کاهش یابد. لذا در حال حاضر، ورود به بازار اتریوم با ریسک بسیار بزرگی همراه بوده و توصیه می شود سرمایه گذاران تا زمان توقف اصلاح بازار و در ادامه، تغییر روند محسوس آن، از هرگونه ورود به بازار رمزارزها به ویژه اتریوم خودداری نمایند.

کد خبر: ۱۴۴٬۹۶۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha