۲۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۷
دولت برای مقابله با افزایش قیمت کالاهای اساسی سرعت عمل داشته باشد
سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی مجلس:

دولت برای مقابله با افزایش قیمت کالاهای اساسی سرعت عمل داشته باشد

سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی مجلس با اشاره به جلسه این فراکسیون، گفت: اعضای فراکسیون خواستار سرعت عمل دولت در اجرای قانون بودجه ۱۴۰۱ برای بازگشت قیمت کالاهای اساسی به قیمت شهریورماه ۱۴۰۰ شدند.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، محمد علی محسنی بندپی، با اشاره به نشست فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی که روز گذشته(۲۱ فروردین ماه) برگزار شد، گفت: اعضای کمیسیون مسائلی را درباره حادثه اخیر مشهد مطرح کردند و همه اعضا ضمن محکوم کردن این حمله تروریستی در حرم امام رضا(ع) و از هرگونه تأویل این اتفاق جهت اختلاف افکنی میان مذاهب کشور، جلوگیری شود همچنین از دستگاه های امنیتی خواسته شد تا از اقدامات مشابه جلوگیری شود.

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به طرح موضوع گرانی کالاهای اساسی به خصوص دارو، عنوان کرد: طبق حکمی در بودجه ۱۴۰۱ نباید قیمت کالاها از قیمت آنها در شهریور ۱۴۰۰ بیشتر باشد اما متأسفانه همچنان با افزایش موج قیمت ها روبرو هستیم که دولت باید سرعت عمل برای اجرای آن داشته باشد.

وی افزود: موضوع دیگر درباره مذاکرات بود که به اتفاقاتی که به ویژه مسأله اوکراین برخوردیم کمی به تعویق افتاد که خواستار این شدیم که اعضای تیم مذاکره کننده با حفظ خطوط قرمز، منافع ملی را پیگیری کنند.

سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی همچنین با تأکید بر محرومیت زدایی و توزیع عادلانه اعتبارات گفت: به نظر می رسد توزیع اعتبارات به خصوص در استان ها با ایراداتی همراه بود که برخی نمایندگان نسبت به این موضوع انتقاداتی دارند و خواستار جدیت و نظارت بیشتر هستند.

کد خبر: ۱۴۴٬۹۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha