۲۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۶
هشدار درباره حذف ارز ترجیحی دارو | بانک مرکزی از بهمن ماه ارزی را در بخش دارو تخصیص نداده است!
رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بازار مطرح کرد

هشدار درباره حذف ارز ترجیحی دارو | بانک مرکزی از بهمن ماه ارزی را در بخش دارو تخصیص نداده است!

شهریاری رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: متأسفانه از بهمن ماه سال گذشته تا دیروز که ما جلسه داشتیم اصلا بانک مرکزی ارزی را در بخش دارو تخصیص نداده است.

حسینعلی شهریاری در گفتگو با خبرنگار پارلمانی بازار، با اشاره به راهکارهای جبران حذف ارز ترجیحی در کشور گفت: بنده امیدوار به مدیریت صحیح دولت در زمینه حذف ارز ترجیحی نیستم.


وی تاکید کرد: به همین دلیل بنده از ابتدا مخالف حذف ارز ترجیحی در زمینه دارو بودم و در این زمینه به سه قوه نامه مبسوطی را نوشتم و ریز مشکلاتی که می‌تواند در جریان این رویکرد حادث شود را شرح دادم، اما متاسفانه مسئولین به این مسئله گوش ندادند.

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در حال حاضر ما معتقدیم که مسئولین نمی‌توانند این موضوع را به درستی مدیریت کنند و حتماً در این بخش - بخش دارو - مشکلاتی ایجاد خواهد شد و حتماً دارو مشکلاتی پیدا خواهد کرد.

شهریاری تأکید کرد: متأسفانه از بهمن ماه سال گذشته تا دیروز که ما جلسه داشتیم اصلا بانک مرکزی ارزی را در بخش دارو تخصیص نداده است.

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس اظهار داشت: ما در حال حاضر مقصر اصلی در این زمینه را بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه می‌دانیم چرا که سازمان برنامه بودجه باید مابه التفاوت پولی ارز را پیش‌بینی می کرد و بانک مرکزی هم آن ارز را تخصیص می داد که متاسفانه هیچ کدام از این دستگاه ها در این رابطه اقدامی انجام نداده اند.
کد خبر: ۱۴۴٬۸۷۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha